ID : 14110591
گزارش میدانی/اشتیاق مردم ابرکوه در راهپیمایی روز قدس؛

آنقدر می‌آییم تاشاهدپیروزی‌فلسطین ونابودی‌استکبار باشیم/ هنوزهم آمریکا هیچ غلطی‌نمی‌تواند بکند


امروز قبل از اقامه نماز جمعه، روزه داران ابرکوهی در گرمای تابستان با شرکت در راهپیمایی روز قدس فریاد برآوردند: آنقدر «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» می گوییم تا ریشه استکبار خشکانده شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه؛ امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در ابرکوه با حضور گسترده و بی نظیر مردم شهرستان برگزار شد.

 


نوجوان ورزشکار ابرکوهی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه گفت: دوست دارم امروز برای حمایت از کودکان فلسطینی که در چنگال اسرائیل اسیر هستند بلند "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" بگویم تا خداوند اسرائیلی ها را نابود کند.

 


پدر ابرکوهی که به همراه دخترش در راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: حضرت امام راحل به ملت مسلمان در سراسر جهان مأموریت داد که از مردم رنج کشیده و ستم دیده فلسطین حمایت کنند و ما آمدیم، زیرا امروز مسئله ایمان، در برابر کفر مطرح است. امام از معنویت این ماه استفاده کرد تا فریاد های مردم یک اسلحه ایمانی و اعتقادی باشد در برابر استکبار.


وی افزود: اگر امام راحل فریاد ظلم ستیزی در برابر صهیونیسم را در سراسر جهان طنین انداز نمی کرد، امروز فلسطین توان ایستادن نداشت و می بینیم که با دور اندیشی های امام خمینی (ره) است که امروز ایستادگی مسلمانان به یک قیام علیه ظلم تبدیل شد. ما آنقدر در روز قدس فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر می دهیم تا ریشه استکبار جهانی خشکانده شود و تا آن روز از پا نخواهیم نشست.

 


خانم اکرمی بیان کرد: به خاطر اطاعت از فرمان رهبر عزیزمان آمده ایم تا دنیا بداند ملت ایران هیچگاه از فلسطین غافل نمی شوند و همیشه از مردم ستم دیده آن حمایت می کنند. دنیا بداند که مردم سرافراز ایران همیشه در صحنه هستند.


وی گفت: آمریکا هنوز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا مردم مشت های خود را در هم گرده کرده اند تا در برابر بدخواهان اسلام و ایران ایستادگی کنند.


اکرمی تصریح کرد: مثل همیشه فریاد می زنیم "فلسطین پیروز است، آمریکا نابود است" و این وعده خداوند است که روزی ظلم نابود خواهد شد.

 


غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه با اشاره به جمعیت تاکید کرد: هر فردی که در این راهپیمایی است مشت گرده کرده ای است که با قدرت ایمان پیوند خورده و با اقتدار و محکم بر دهان آمریکا، اسرائیل و انگلیس کوبیده می شود.

 


محمد حسین فلاح زاده نوجوان ابرکوهی بیان کرد: باز هم آمدیم که فریاد بزنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند حتی اگر بتوانیم و رهبر اجازه دهند با موشک هایمان اسرائیل و آمریکا را نابود می کنیم. تنها شعار ما در این راهپیمایی "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" است.

 


خانم احمدی: حضور مردم امروز تودهنی بزرگی بر استکبار جهانی و حمایت همه جانبه از تمام مظلومان جهان به خصوص مردم فلسطین است.

 


خانم فاتحی عنوان کرد: پیروی از فرمان ولایت فقیه و تحقق بخشیدن به آرمان امام راحل در راستای حمایت از مظلومان فلسطین، موجه ترین دلیل برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.


فاتحی تاکید کرد: آنقدر می آییم تا روزی خبر پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل را در جهان را فریاد بزنیم.

 


خانم موسوی خبرنگار در حاشیه راهپیمایی امروز گفت: حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرستان ابرکوه را لحظه به لحظه ثبت می نماییم تا برگ زرینی را به تاریخ سبز حضور مردم در صحنه های جهانی اضافه کنیم.


موسوی افزود: اصحاب رسانه شهرستان امروز فریادهای بی امان مردم را در محکوم کردن سران کفر و ظلم به گوش جهانیان می رسانند، مردم در هر قدم و هر فریاد نشان داده اند که گوش به فرمان ولایت هستند.

 


خانم اکرمی که با فرزند شیرخوار خود پا به پای دیگران می آمد، اظهار کرد: ما راهپیمایی را یک وظیفه شرعی می دانیم، چرا که در روایات بسیاری از معصومین(ع) نقل است که هر جا مسلمانان مظلومی را دیدند باید به یاری او بشتابند. ما هم به حکم قرآن، اسلام و ولایت فقیه آمده ایم تا ظلم ستیزی ملت ایران را در جهان فریاد بزنیم.


اکرمی خاطر نشان کرد: جنایات اسرائیل و حامیانش هر روز در جهان گسترش می یابد و به جایی رسیده اند که حتی از قدرت شیرخوارگان در گهواره هایشان نیز هراس دارند و آنها را نیز شهید می کنند.


وی اگر روزی رهبرمان فرمان دهند به میدان می رویم و روبروی این کودک کشان می ایستیم؛ اما امروز تنها می توانیم با سلاح هایی از جنس ایمان، فریاد، دعا، پیروی از ولایت و انزجار از استکبار نابودی رژیم غاصب اسرائیل را از خداوند بخواهیم.

 


علیرضای 10 ساله با قاطعیت می گفت: فقط یک کلام به خاطر اطاعت از رهبرم و نجات کودکان فلسطینی از شر اسرائیل آمده ام.


انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.