ID : 32820406
فرماندار ابرکوه در ستاد دهه فجر:

انقلاب اسلامی؛ مدرن‌ترین انقلاب جهان، پاسخگوی تمام بشریت


فرماندار ابرکوه گفت: انقلاب اسلامی ایران مدرن‌ترین انقلاب جهان است که پاسخگوی نیازهای تمام بشریت است و به همین دلیل دشمنان تحمل وجود این قدرت و ابهت را ندارند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با سالروز فرار شاه معدوم از ایران، دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با حضور مسئولان 18 کمیته ستاد دهه فجر ابرکوه، در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، با اشاره به اینکه انقلاب ایران بزرگ‌ترین انقلاب دنیا و راهنمای مسیر سعادت کشورهای دیگر بود، اظهار کرد: این انقلاب سرآغازی برای حکومت اسلامی است که با یک ایدئولوژی فراگیر و مدرن، برای همه مردم مستضعف جهان به وجود آمد.

کاظمی نسب افزود: انقلاب ایران انقلابی است که منجر به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اولین نظامی که به رهبری امام خمینی (ره) پس از حکومت ائمه و حضرت علی (ع) به‌صورت رسمی و منسجم اعلام موجودیت کرد و با تدوین قانون اساسی، مدرن‌ترین قوانین در عرصه عمل و نظر مبتنی بر قرآن و اسلام به دنیا ارائه کرد.

مکتب‌های غربی تحمل وجود انقلابی باقدرت و ابهت ایران را ندارند
وی گفت: دشمنان همیشه با نقشه‌ها و ترفندهای خود می‌خواهند استدلال کنند؛ که این انقلاب آن انقلاب خواسته مردم نیست و توان پاسخگویی به تمام نیازهای آنها را ندارد. درصورتی‌که این نظام مردم‌سالاری دینی به طرز شایسته‌ای، نه‌تنها پاسخگوی ملت خویش بلکه تمام بشریت محروم، مستضعف و آزادی‌خواه جهان در طول تاریخ بوده و خواهد بود.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: لذا طبیعی است که مکتب‌های غربی و غیر اسلامی که همیشه برای خود در حال برنامه‌ریزی و طراحی نقشه در قالب جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی و... برای ایران هستند، توان تحمل وجود چنین انقلابی با این قدرت و ابهت را، که پایه‌های نظام آنها را به لرزه درآورده است، ندارند.

وظیفه ستاد دهه فجر معرفی ظرفیت‌های قانون اساسی است
کاظمی نسب بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که نظام مستحکم جمهوری اسلامی و انقلاب ایران را بیش‌ازپیش بشناسیم و بشناسانیم و برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب که آگاهی آنها در حد اطلاعات فیلم، تصویر، کتاب و نوشته می‌باشد، معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: ما باید به‌عنوان مجریان کشور، انقلاب را در بدنه دولت و حکومت مفهوم‌سازی کنیم. وظیفه ستاد دهه فجر نیز این است که ظرفیت‌های بی‌نظیر قانون اساسی که برخی موارد آن مثل منشور حقوق شهروندی، نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد، را برای جوانان بیان و تفسیر کنند.

جمهوری اسلامی به‌حق یکی از بهترین مدل‌های حکومتی است
این مقام مسئول اذعان کرد: کمیته‌های دهه فجر باید انقلاب اسلامی را با دوران قاجار، پهلوی و عصر حاضر خیلی از کشورهای دیگر مقایسه کنند، تا جوانان بفهمند که جمهوری اسلامی به‌حق یکی از بهترین مدل‌های حکومتی است که توسط حضرت امام (ره) ترسیم و به همه دنیا معرفی شد.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: باید جوانان بفهمند که معنای دفاع از حقوق بشر توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق پیداکرده است نه کشورهای استکبار جهان.

در ادامه جلسه مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان، برنامه‌های اجرایی خود را در این ایام در ابرکوه و بخش بهمن بیان کردند.

برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر در ابرکوه
ایجاد کمیته قرآن و نهج‌البلاغه با توجه به مسائل روز جوانان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و اعزام 40 نفر برگزیدگان به مشهد مقدس، مسابقات ورزشی، نقاشی، کاردستی و فرهنگی، شب‌های با قرآن در روستاها، جشنواره استانی عصر شعر انقلاب، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، قرائت دعاهای مختلف در امامزاده‌ها، صبحگاه و رژه موتوری نیروهای مسلح و اقشار دیگر و دوره آموزشی بانوان تحصیل‌کرده با موضوع مصادیق تجارت الکترونیک، از برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر است.

جشن بزرگ انقلاب، تجلیل از دانش آموزان برگزیده قرآنی و حافظان کل، المپیاد رشته‌های ورزشی مختلف، توزیع سبد غذایی و جهیزیه بین نیازمندان، راه‌اندازی مکان جدید پایانه، پارک موتوری و روز بازار، اهتزاز پرچم ایران در میدان شهیدان آدمی بااعتبار 68 میلیون تومان، افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و... از دیگر برنامه‌های این ستاد در ابرکوه است.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.