ID : 23286476
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم

انقلاب اسلامی ایران مولود امامت و ولایت/ غدیر فرصت تجدید بیعت با رهبری است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم انقلاب اسلامی ایران را مولود امامت و ولایت خواند.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، حجت الاسلام والمسلمین خوشنام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم با تبریک دهه امامت و ولایت گفت : بی شک بزرگترین انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که هدیه خداوند متعال به مردمانی است که امامت و ولایت را سرلوحه زندگی خویش قرار داده اند .

خوشنام اظهار داشت: باید بدانیم این عزت ، قدرت و پیشرفت و امنیتی که ایران اسلامی در حال حاضر دارد به برکت ولایت و امامت اهل بیت علیهم السلام و نائبان بر حق ایشان امام خمینی ( ره ) و امام خامنه ای ( مدظله العالی ) است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دهه امامت و ولایت و بزرگترین عید اسلام ، عید غدیر فرصتی است برای تجدید پیمان وفاداری به امام عصر ( عج ) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رسول خدا ( ص ) در روز هجدهم ذی الحجه سال 10 هجری دست فردی را بالا برد که علم ، شجاعت ، تقوی و مدیریتش از همه مسلمانان بیشتر بود ، هر عقل سلیمی فردی را برای رهبری خودش قبول میکند که از همه بهتر باشد ، بحمدلله مقام عظمای ولایت همان دستی است که خداوند متعال برای انقلاب برگزید .

حجت الاسلام خوشنام خاطر نشان کرد: جهان امروز با جنگ ها ، مشکلات و چالش های زیادی روبرو است و دشمنان بشریت که در راس آنها آمریکای جنایتکار می باشد عامل این بدبختی ها شده است ، ملت هایی می توانند در این دریای متلاطم به مقصد سعادت برسند و با عزت و امنیت زندگی کنند که ریسمان ولایت را همیشه به دست گیرند و در مسائل جامعه خویش بصیر و آگاه باشند.

 

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.