ID : 840108
انتقاد شدید آیت‌الله‌ مکارم‌شیرازی از عملکرد صدا و سیما:

انگار تلوزیون زمان شاه را نگاه می کنم!


آیت الله مکارم شیرازی گفت:در کشوری که مشکل گرانی در آن حاد شده است، متأسفانه همه کارهای ما شده پرداختن به جشنواره فجر آن هم یک عده بدحجاب‌های درجه یک!

به گزارش یزد رسا، آیت الله مکارم شیرازی گفت:در کشوری که مشکل گرانی در آن حاد شده است، متأسفانه همه کارهای ما شده پرداختن به جشنواره فجر آن هم یک عده بدحجاب‌های درجه یک! من وقتی تلویزیون را برای شنیدن اخبار نگاه می‌کنم می‌بینم باز هم جشنواره‌های فجر است،‌ خیال می‌کنم مثل این‌که تلویزیون زمان شاه را نگاه می‌کنم، چرا باید وضعیت این‌گونه باشد

 وی با بیان این‌که «انقلاب اسلامی نعمتی الهی بود و ما باید این نعمت را قدر بدانیم» اظهار کرد: اگر ما عوض نشویم لطف خدا عوض نخواهد شد؛ پناه بر خدا از روزی که اختلاف جای وحدت، بی تقوایی جای تقوا و دشمنی جای دوستی و کارهای خلاف جای اطاعت فرمان الهی را بگیرد در این صورت خدا نعمت خود را از ما سلب خواهد کرد.

  آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: ما گله‌ای از صدا و سیما داریم، در این ایامی که باید گذشته را کاملاً مشخص کنند و تمام مسائل مربوط به وحدت و انقلاب باشد،‌ متأسفانه اخیراً هرچه تلویزیون نگاه می‌کنیم مسابقه فیلم‌های فجر و تئاتر و جایزه دادن به این و آن است.

  وی تأکید کرد: در کشوری که مشکل گرانی در آن حاد شده است، متأسفانه همه کارهای ما شده پرداختن به جشنواره فجر آن هم یک عده بدحجاب‌های درجه یک! من وقتی تلویزیون را برای شنیدن اخبار نگاه می‌کنم می‌بینم باز هم جشنواره‌های فجر است،‌ خیال می‌کنم مثل این‌که تلویزیون زمان شاه را نگاه می‌کنم، چرا باید وضعیت این‌گونه باشد، البته ما در تلویزیون افراد متعهد سراغ داریم اما نمی‌دانیم چرا این گونه شده است.

این مرجع تقلید بیان کرد: امیدوارم دست‌اندرکاران صدا و سیما این اشتباه را جبران کنند، برخی از مراجع محترم، پیام داده بودند که اینها دارند غوغا می‌کنند چه کنیم و ما هم این نکات را بیان کردیم امیدواریم این وضع اصلاح شود و نگاه که به صدا و سیما می‌کنیم مشاهده کنیم که تلویزیون زمان انقلاب اسلامی است نه زمان دیگر و امیدواریم گرفتار فرهنگ بیگانه در اداره کشور نشویم.

 

منبع: ایسنا

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.