ID : 37805049

اهدای چهار دستگاه پزشکی در پویش یاران مهر و درمان ثبت اسناد یزد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با جمع آوری کمک های همکاران این اداره کل و با همکاری کانون سردفتران و دفتریاران و جامعه سردفتران ازدواج و طلاق ، چهار دستگاه پزشکی در پویش یاران مهر و درمان ثبت اسناد یزد خریداری و به بیمارستان اهدا شد.

به گزارش یزدرسا، علی کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پویش یاران مهر و درمان ثبت اسناد یزد از اواخر اسفندماه جهت تامین سریع برخی نیازهای تجهیزاتی و قدرداني از کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان شهدای کارگر شروع شد.

وی ضمن آرزوی سلامت وشاد کامی و سالی پربار همراه با سلامتی برای مدافعان سلامت افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم در قالب این پویش ، بعنوان کوچکترین اقدام و نشان دادن قدردانی ، مبالغی را تهیه کنیم که در مجموع 130 میلیون ریال جمع آوری شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با تقدیر از تمامی افراد شرکت کننده در این پویش ، تصریح کرد: با این اعتبار ، یک دستگاه کمک تنفسی ( دستگاه سی پپ همراه با ماسک سیلیکونی ) ، دو ماسک یدکی سیلیکونی و یک دستگاه ترمومتر دو کاره ( تب سنج لیزری ) خریداری و به بیمارستان شهدای کارگر اهدا شد.

کریمی اظهار امیدواری کرد تا با یاری خدواند ، شاهد دور شدن این بلا در جامعه باشیم و ضمن توجه به نکات بهداشتی با توجه به اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی ، قدردان زحمات فعالان مبارزه با ویروس کرونا و وبویژه مدافعان سلامت باشیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.