ID : 9035742

اولین دوره تربیت مربی پیش دبستانی در مهریز به پایان رسید


با حضور مسئول دفتر امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و معاون فرماندار مهریز مراسم اختتامیه اولین دوره تربیت مربی پیش دبستانی در سالن اجتماعات خانه سالمندان مهریز برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، در ابتدای این مراسم استاد محسنی مدرس این دوره  ضمن اجرای نمونه ای از  تدریس در این دوره آموزشی به  توضیح در رابطه با شیوه آموزشی قرآن به روش اشاره به کودکان پرداخت.


در ادامه سید محمد رضا نجم الهدی ضمن اشاره به اهمیت آموزش قرآن در خردسالی به کودکان از برگزاری این دوره آموزشی ابراز خردسندی نمود.


پس از آن سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز ضمن ارائه گزارش مختصری از تعداد و فعالیت موسسات قرآنی در مهریز بر لزوم برگزاری این دوره های آموزشی جهت افزایش توانمندی موسسات قرآنی تاکید کرد.


اجرای سرود توسط کودکان موسسه قرآن و عترت کوثر برنامه بعدی این مراسم بود و نجمه حیدری مدیر مسئول موسسه کوثر و برگزار کننده این طرح نیز  به ارائه گزارش از فعالیت های موسسه از ابتدای تاسیس تا کنون پرداخت.


تقدیر از مسئولین حمایت کننده این دوره آموزشی و کودکان پیش دبستانی این موسسه پایان بخش این مراسم بود.


گفتنی است اولین  دوره آموزش تربیت مربی پیش دبستانی با رویکرد قرآنی زیر نظر استاد احمد رضا محسنی از اساتید حوزه و دانشگاه  مشهد از تاریخ 26/7/93 به مدت یک هفته در مهریز برپا شد که مورد استقبال گسترده مربیان قرآن قرار گرفت.

انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.