ID : 1086188
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

اولین همایش ورزش شهروندی، دیماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین همایش ورزش شهروندی در دیماه سال جاری در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد با هدف هم افزایی و هم فکری همه دستگاه‌های متولی ورزش در استان یزد خبرداد.

به گزارش یزد رسا، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین همایش ورزش شهروندی در دیماه سال جاری در سالن فرهنگسرای شهرداری یزد با هدف هم افزایی و هم فکری همه دستگاه‌های متولی ورزش در استان یزد خبرداد.

 سیدحسن حسینی از دیگر اهداف برگزاری این همایش را شناسایی ظرفیت های دستگاه های موجود برای ارتقاء ورزش شهر یزد اعلام کرد و افزود: برای توسعه ورزش باید یک حرکت منسجم با همکاری دستگاههای متولی در این زمینه شکل بگیرد تا ورزش یزد به جایگاه مطلوب خود برسد.

به گفته این مسئول قطعا با توجه به فضاهای موجود در اختیار شهرداری اعم از ورزشگاه ها و پارک ها می توان اقدامات خوبی برای توسعه ورزش انجام داد که امیدواریم این همایش قدم مثبتی در بهره گیری مناسب از امکانات، ظرفیتها و شرایط در ورزشهای قهرمانی و همگانی را فراهم کند چرا که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در کنار توجه به ورزشهای همگانی به ورزش قهرمانی هم توجه دارد و ورزش قهرمانی را باعث ایجاد انگیزه برای ورزش همگانی می داند.

حسینی برگزاری جام فوتسال شهدای شهرداری را در آذرماه و همچنین تجهیز محلات شهر یزد به وسایل ورزشی را از اقدامات اخیر سازمان در حوزه ورزش نام برد و خاطر نشان کرد: رویکرد سازمان مشارکت همه دستگاه‌ها و سوق دادن کمکهای خیرین در ساخت مجموعه های ورزشی است.

وی اعلام کرد: این کار نیازمند فرهنگسازی و احساس ضرورت است چرا که در صورت ورود خیرین به عرصه ورزش، ثواب ساخت ورزشگاه کمتر از ساخت بیمارستان نخواهد بود چرا که ورزش مقدمه داشتن بدن سالم است که خود کاهش بیماریها را به دنبال خواهد داشت و موجب نشاط و شادابی شهروندان نیز می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.