ID : 8939991
به مناسبت هفته خوشنویسی برگزار شد

اولین گردهمایی خوشنویسان و اهل قلم ابرکوه +تصاویر


اولین گردهمایی خوشنویسان و اهل قلم ابرکوه با حضور سید احمد علوی از اساتید برجسته خوشنویسی کشور برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، در راستای گرامیداشت هفته خوشنویسی اولین گردهمایی خوشنویسان و اهل قلم ابرکوه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان برگزار شد.
گفتنی است اولین گردهمایی خوشنویسان ابرکوه با حضور سید احمد علوی از اساتید برجسته خوشنویسی کشور و پیشکسوتان خوشنویسی شهرستان برگزار شد.
غلام عباس خاموشی مسئول برگزاری این گردهمایی گفت: خوشنویسی از هنرهای پاک و بی آلایش است که آیات الهی، سخنان انبیاء، پند و اندرز ها را شامل می شود.
خاموشی عنوان کرد: شهرستان ابرکوه بیش از 20 ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی دارد ولی متاسفانه عزیزانی هستند که در این زمینه مدرک گرفته و کار را نیمه تمام رها کردند.
خوشنویس ممتاز کشوری هدف از برگزاری اولین همایش خوشنویسان ابرکوه را آشنایی هنرمندان با یکدیگر، ادامه روند خوشنویسی و فعالیت هنرمندان و برگزاری یادمان برای هنرمندان خوشنویس دانست.
وی افزود: 250 هنرمند خوشنویس در ابرکوه بوده و هستند که می توان آنها را در قالب یک کتاب معرفی کرد.
در ادامه برنامه استاد علوی اظهار داشت: مسئولین شهر هنر و هنرمندان ابرکوه را حمایت کنند چرا که همه مسئولین کشور به ارزش هنر واقف هستند. ابرکوه هنرمندانی دارد که باید به همه شناساند. مسئولین می توانند با برگزاری کنگره نوابغ ابرکوهی را به همه معرفی کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.