ID : 40800390
استاندار یزد:

آگهی‌های دولتی استان یزد سهم کدام رسانه‌ها بوده است؟


استاندار یزد با بیان اینکه باید بسته رسانه‌ای استان یزد تهیه شود گفت: در زمینه توزیع آگهی‌های استان یزد در بین رسانه‌ها اگر لازم باشد با شخص وزیر ارشاد نشستی برگزار تا این توزیع آگهی‌ها شکل عادلانه‌تری به خود بگیرد.

به گزارش یزد رسا، مهران فاطمی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: مدیران روابط‌عمومی باید نسبت به وظیفه‌ای که بر عهده دارند تخصص لازم را کسب نمایند و به‌هیچ‌عنوان ناکارآمدی آنها قابل‌قبول نیست و اگر توان ارائه عملکرد مطلوب را ندارند باید با فرد دیگری جایگزین شوند که لازم است در این زمینه مدیران دستگاه‌ها به‌صورت کامل توجیه شوند.

وی ادامه داد: وظیفه تبیین، تولید محتوا و انتشار عملکرد بخش‌های مختلف بر عهده روابط‌عمومی ادارات است و باید هرکدام از دستگاه‌ها بر اساس وظیفه‌ای که برعهده دارند نقش و وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند و تحمیل این وظیفه به روابط‌عمومی استانداری قابل‌قبول نیست.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه در حوزه روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی باید تقسیم کار مشخصی صورت گیرد ابراز کرد: در مسائل کلان استان و کشور باید هر کدام از روابط‌عمومی‌ها وظیفه‌ای که بر عهده دارند انجام دهند و ترتیب اولویت‌بندی مسائل برای روابط‌عمومی کاملاً مشخص باشد و به نحوی عمل نشود که موضوع کلانی در حال وقوع باشد و روابط‌عمومی نسبت ابعاد مختلف آن توجیه نباشد و این تقسیم  کار در بین رسانه‌های استان نیز باید وجود داشته باشد تا هر کدام از رسانه‌ها بر اساس ظرفیت‌های خود به موضوع مربوطه بپردازند.

فاطمی در ادامه با اشاره به اینکه باید رسانه‌های استان پایش و ارزیابی شوند خاطرنشان کرد: پایش و ارزیابی به معنی حذف نیست؛ بلکه به معنی مشخص‌شدن کارکرد و تأثیرگذاری آن رسانه است تا این موضوع به‌صورت کامل برای همگان مشخص باشد.

استاندار یزد عنوان کرد: خود را موظف به حمایت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از رسانه‌های استان می‌دانیم و از رسانه‌ها در زمینه‌هایی به‌مانند مسائل حقوقی به‌صورت کامل حمایت می‌کنیم و در این عرصه خبرنگاران را تنها نخواهیم داشت و پشتیبان آنها خواهیم بود.

وی در ادامه به توزیع آگهی در بین رسانه‌های استان نیز پرداخت و اظهار کرد: آگهی‌های منتشر شده استان در بین رسانه‌ها باید کاملاً مشخص شود که چه افرادی این آگهی‌ها را دریافت کرده‌اند و سهم کدام رسانه‌ها بوده است و در این زمینه اگر لازم باشد با شخص وزیر ارشاد نیز صحبت خواهیم کرد.

فاطمی ادامه داد: باید نحوه توزیع آگهی‌های استان یزد در بین رسانه‌ها در قالب یک بسته رسانه‌ای کامل آماده شود  تا بتوانیم در این زمینه پیگیری‌های لازم را به عمل‌آوریم.

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.