ID : 32368836
امام‌جمعه بخش بهمن:

ایجاد تفرقه بین ائمه جمعه شهرستان ابرکوه آرزوی بربادرفته است


امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دیدار امروز جهت محکم‌تر کردن عقد اُخوت و برادری ائمه جمعه است و گلایه ما از ضایع شدن حق بخش بهمن و شهر مهردشت، به این دلیل است که وظیفه ما دفاع از حقوق مردم است و ائمه جمعه بلندگوی آنها هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز امام‌جمعه و اعضاء ستاد نماز جمعه بخش بهمن با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در محل دفتر وی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن ضمن تأکید بر ضرورت وحدت جامعه اسلامی در دوران کنونی، اظهار کرد: ارکان نظام به‌ویژه ائمه جمعه که اعضاء دفاتر و روحانیون و اعضاء ستاد نماز جمعه، دو بال آنها محسوب می‌شوند و بیشتر به انقلاب و رهبر معظم مرتبط هستند، باید در کنار یکدیگر جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، وحدت و یکپارچگی را حفظ کنند.

تکذیب اخبار ضدونقیض در خصوص ستادهای نماز جمعه
حجت‌الاسلام علیزاده افزود: حمایت و یکپارچگی ائمه جمعه ابرکوه و بخش بهمن، نماد عینی این امر است. لذا کسی نمی‌تواند در فضای حقیقی و مجازی خدشه‌ای به این اتحاد و همبستگی وارد کنند، بلکه روز به‌روز این وحدت و همفکری گسترده‌تر خواهد شد.

علیزاده ضمن تکذیب اخبار ضدونقیضی که به این ستادها نسبت داده می‌شود، تأکید کرد: کسانی که می‌خواهند بین ائمه جمعه و اعضاء ستادهای نماز جمعه بخش بهمن و ابرکوه فاصله و تفرقه بیاندازند، باید آرزوی آن را به گور ببرند.

وی تصریح کرد: دیدار امروز نیز جهت محکم‌تر کردن عقد اخوت و برادری ائمه جمعه است و اگر از ضایع شدن حق بخش بهمن و شهر مهردشت گلایه داریم، ازاین‌رو است که وظیفه ما دفاع از حقوق مردم است و ائمه جمعه بلندگوی آنها هستند.

جمعیت 15 هزار نفری بخش بهمن فاقد شورای حل اختلاف و ادارات لازم 
امام‌جمعه بخش بهمن بیان کرد: بخشی که با جمعیت 15 هزار نفری، یک‌سوم جمعیت شهرستان ابرکوه را تشکیل می‌دهد، فاقد یک شورای حل اختلاف، ادارات لازم، بانک‌ها و... است. در صورتی برخی بخش‌های کوچک‌تر استان، از امتیاز شورای حل اختلاف صلحی و حکمی برخوردار هستند.

علیزاده گفت: بنابراین یکی باید پاسخگو این کمبودها باشد، چراکه نزدیکی به شهر ابرکوه دلیل کوتاهی در رعایت حق مردم بخش بهمن نیست. خواسته ما که بارها مطرح کردیم و بازهم تکرار می‌کنیم این است که شهر مهردشت باید جنبه شهری به خود بگیرد و روی پای خود بایستد، زیرا قسمتی از ابرکوه است.

وی تأکید کرد: حضور مردم بخش بهمن در امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... شهرستان ابرکوه نقش تأثیرگذاری دارد، که باید این وحدت حفظ شود تا توسعه و آبادانی صورت بگیرد.

امام‌جمعه بخش بهمن در پایان پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک ستادهای نماز جمعه در زمان‌های مناسب را مطرح کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.