ID : 8262690
امام جمعه هرات؛

ایران بزرگترین قربانی تروریسم/ کشاورزان با ماموران طرح سرشماری کشاورزی همکاری کنند


امام جمعه هرات با بیان اینکه کشور ایران همواره از جهات مختلف قربانی تروریسم بوده است گفت: ملت ایران بزرگترین قربانی تروریسم است.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، امام جمعه هرات در خطبه های این هفته هرات با بیان حدیث نبوی اظهار داشت : با تقوا ترین انسان ها کسانی هستند که حق را می گویند هر چند به ضرر خودشان تمام شود .

حجت الاسلام محمد رضایی  ریا را شرک اصغر نامید و گفت : خداوند در آخرت ریارکاران را از خود طرد می کند و اگر در جامعه ای ریاکار وجود داشته باشد آن جامعه از تمامی مسائل اخلاقی و فرهنگی ضربه می خورد .

خطیب نماز جمعه هرات خطبه دوم خود را به مسائل خاورمیانه پرداخت و خاطر نشان کرد : ایران خود قربانی تروریست است و از گذشته تا به امروز از این گروه ها که وابسته به آمریکا و اسرائیل است ضربه خورده است .

حجت الاسلام محمد رضایی در ادامه گفت : آمریکا و هم پیمانان اوهمیشه و در همه جای دنیا در حال پرورش تروریست برای منافع استعماری خود است و اینکه او در نقش یک کشور مخالف تروریست ظاهر می شود  یک بازی سیاسی است

رضایی  در ادامه ضمن یادآوری 31 شهریور سالروز حمله رژیم بعثی عراق به ایران گفت : صدام با حمایت های مادی و معنوی آمریکا و غرب به کشور ایران حمله کرد و به خیال خود می تواند ایران را تسخیر کن که با ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم و راهنمایی های رهبر بزرگوار امام خمینی این  اتفاق نیفتاد .

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان طرح سرشماری از کشاورزان را مهم تلقی کرد و از کشاورزان شهرستان خاتم خواست تا با ماموران این طرح همکاری داشته باشند تا شاهد رونق هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم .

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.