ID : 1557653
امام جمعه بهاباد:

این نظام در سایه اطاعت مردم از ولی فقیه زمان حاصل شد


امام جمعه بهاباد گفت: این نظام و انقلاب حقیقتاً در سایه همه زحمات و تلاش های مختلف مردم در سایه اطاعت از ولی فقیه زمان یعنی حضرت امام خمینی ره به دست آمد و بر ماست که همه ارزش ها واصول این نظام را حفظ کنیم.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش به تقوای الهی و تر ک محرمات و گناهان به  یوم الله 12 بهمن سی و پنجمین سالگر د پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن ماه اشاره کرد و افزود  اینک در استانه دهه مبارک فجر و 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم .

وی افزود: این نظام و انقلاب حقیقتاً در سایه همه زحمات و تلاش های مختلف مردم در سایه اطاعت از ولی فقیه زمان یعنی حضرت امام خمینی ره به دست آمد و بر ماست که همه ارزش ها واصول این نظام را حفظ کنیم.

امام جمعه بهاباد اضافه کرد: امام در دوازدهم بهمن سال 57 با تمام سختی هایی که در دوران حکومت طاغوت کشیده بود به وطن بازگشت و روز ورود امام به میهن سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و روز 22 بهمن پیروزی نظام اسلامی به ثمررسید .

حجت الاسلام دهقانی افزود: ما امروز در دنیا می توانیم پرچمدار خوبی برای جهان اسلام باشیم و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مشکلات و گرفتاری ها و نا امنی هایی که در تمام دنیا وجود دارد در کشور ما نیست و باید به امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد افتخار کنیم.

 امام جمعه بهاباد به سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: زندگی که انسان دارد باید برای زندگی خود سبک و روشی داشته باشد که برگرفته از سنت پیامبر و ائمه اطهار باشد تا زندگی انسان مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

وی یکی از شاخصه های زندگی  اسلامی را که به عنوان سبک زندگی اسلامی مطرح است زندگی مشترک زن و مرد دانست که با این زندگی مشترک  رضایت الهی به سنت پیامبر عمل نموده است.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: این زندگی مشترک باید در سایه ارامش و اسایش باشد و یکی از حکمت های ازدواج این است که انسان در زندگی نگرانی نداشته باشد و در اسایش و راحتی زندگی کند و ما باید توجه داشته باشیم که سبک و روش و سیره زندگی مان قرانی باشد.

 امام جمعه بهاباد در خطبه اول به تفسیر سوره حمد و اینکه خداوند ارحم و الراحمین است پرداخت . شهادت حضرت عبد العظیم حسنی از دیگر موضوعات امام جمعه بهاباد  در خطبه های این هفته بود.  

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.