ID : 20920088

آیین شاهنامه خوانی در مروست برگزار شد


آیین زیبای شاهنامه خوانی با حضور جمعی از مسئولین مروست،شاعران و اعضای انجمن شاهنامه یزد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست برگزار شد .

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ در این آیین مهندس علی رضا فلاحتی به شرکت کنندگان در این مراسم خیر مقدم گفت و اظهار داشت: این منطقه در همه زمینه ها از جمله مقوله گردشگری از توانمندیهای خوبی برخوردار است  و بسیاری از محصولات کشاورزی این منطقه از جمله انگور و پسته مروست در سطح کشور زبانزد است.


در ادامه قاضی نسب  با صدای زیبا و دلنشین خود شاهنامه خواند و بخش هایی از  داستان های این شاهکار بزرگ را برای شرکت کنندگان در مراسم  بازگو کرد .


اجرای نی نوازی و خوانندگی توسط دو تن از نوجوانان هنرمند مروستی  و همچنین اجرای موسیقی محلی توسط مرادخانی و کوهی از  اعضای انجمن موسیقی مروست از دیگر برنامه های دیگر این مراسم بود .


از دیگر برنامه های جذاب این مراسم پرده خوانی شاهنامه توسط نوجوان هنرمند خانم  زارع و شعر خوانی خواهر کوچولوی او در این مراسم بود که  بر هیجان و جذاتبیت برنامه افزود.


در مراسم پایانی نیز لوح سپاسی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده بود  از طرف این اداره  و با قرائت متن آن توسط کیومرث پور کافی مروستی  به آقای قاضی نسب به نمایندگی از انجمن شاهنامه تقدیم شد   
 
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.