ID : 11036275
'پهلوان' تهدید کرد/

با«قورباغه‌های هفت‌تیرکش»برخوردمی‌کنیم! +فیلم


در کلیپی که به تازگی از محسن پهلوان مدیرعامل پدیده منتشر شده است، وی از سایتها و رسانه هایی که از ابهامات و تخلفات پدیده شاندیز پرده برداشته بودند به عنوان "قورباغه های هفت تیر کش" یاد کرد.

به گزارش یزد رسا، در قسمتی از صحبتهای پهلوان که فیلم آن گرفته شده است، وی بدون اشاره به موضوعات و مشکلات اصلی، به عدد ۹۴ هزار میلیارد تومان اشاره می کند که به صورت شایعه در شبکه های اجتماعی، گوشی به گوشی می چرخد. (هرچند در فیلم دیگری که وی در حال صحبت با سهامداران است تنها رقم پیش فروش تجاری های پدیده را در حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان می کند!)

وی با ادعای اینکه تمام صحبتهای انجام شده پاسخ دارد از برخورد جدی با تک تک سایتها و رسانه هایی خبر داد که به قول پهلوان مطالب کذب منتشر کرده اند و سهامداران را به خویشتن داری تا کشف حقایق دعوت کرد.

 

در حالی مدیر عامل پدیده از برخورد با رسانه ها خبر میدهد که هنوز سوالات اصلی در خصوص ابهامات اصلی این پروژه جواب داده نشده است:

 

مسایل شهرسازی

- چند درصد از این پروژه در محدوده اصلی شهر شاندیز بوده است؟ پروژه از چه زمانی شروع شد و چه مدت بعد از آن پروانه و مجوز ساخت گرفت!؟ زمینهای کشاورزی یا منابع طبیعی خارج از محدوده شهر شاندیز چگونه یکمرتبه با هزاران برابر ارزش افزوده تبدیل به کاربری تجاری و تفریحی شدند؟ پروژه ای با این عظمت که کل شهر شاندیز را تحت الشعاع خود قرار میدهد چگونه بدون نظر اولیه شورای عالی شهرسازی آغاز بکار می کند؟

 

مسایل مالی

- یک شرکت سهامی عام چگونه بدون مجوز از بورس ۱۳۰ هزار سهامدار دارد؟ چگونه و با چه مکانیسمی سهام پدیده به صورت حبابی از ۱۰۰ تومان به ۱۲۰۰۰ تومان رسیده است؟ دفاتر خرید و فروش سهام شما از کدام مرجع قانونی مجوز دارند؟ چند درصد از از منابع مالی جمع آوری شده از سهامداران در پروژه هزینه شده و میشود؟ این منابع مالی در کدام حسابهای بانکی وجود دارد؟

البته طرف سوالهای فوق علاوه بر آقای محسن پهلوان، مراجع ذیربط همچون سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و ... هستند که کمترین نظارت ممکن را بر عملکرد اینگونه فعالیتها دارند و افراد تنها با ثبت یک شرکت و تبلیغات بی ضابطه در رسانه ها حجم عظیمی از منابع مالی را جمع اوری میکنند و در نهایت هم با بروز هرگونه مشکلی به دلیل اهمال علنی دستگاههای ذیربط، دستگاه قضایی و دولت باید پاسخگوی خیل عظیمی از مالباختگان باشند.

در پایان باید گفت با ابهامات ذکر شده آقای محسن پهلوان که از بی انضباطی و اهمال دستگاههای مسوول استفاده کرده و این بار عظیم تعهدات مالی را بوجود اورده است "قورباغه هفت تیر کش" است یا رسانه های برملا کننده این ابهامات؟
منبع: مسیرآنلاین

 

لینک دانلود فیلم

انتهای پیام/ع



Loading the player...

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.