ID : 27725826
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

بازاریان نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی دارند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق پیرامون مباحث اقتصاد مقاومتی و نفش بازاریان گفت : با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری امام خامنه ای در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی بازاریان با عرضه کالاهای تولید داخل نقش اساسی می توانند ایفا کنند.

به گزارش یزدرسا، اعضای بسیج اصناف و روسای اتحادیه صنفی پنج شنبه گذشته در دیدار با فرمانده جدید  بسیج ناحیه بافق ضمن تقدیر و تشکر از تلاش فرمانده سابق سرهنگ جمالی در تشکیل بسیج اصناف گزارشی از عملکرد بسیج اصناف توسط فرمانده آن و مشکلات مسائل  کسبه توسط رئیس اتاق اصناف ارائه شد. در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق پیرامون مباحث اقتصاد مقاومتی و نفش بازاریان گفت :  با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری امام خامنه ای  در راستای اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی بازاریان با عرضه کالاهای تولید داخل نقش اساسی می توانند ایفا کنند.

سرهنگ صادقی در ادامه در رابطه با فقه کسب کار و ضرورت آموزش کسبه بیان داشت: در قرآن و احکام زیادی در مورد کسب کار حلال و درآمد بدون ربا سفارش شده است. امروز نیاز جامعه اسلامی این است که کسبه آموزش های لازم در روستای فقه کسب وکار ببینند در همین راستا پیشنهاد با همکاری بسیج اصناف و حوزه علمیه کلاس های آموزش احکام ویژه بازاریان تشکیل شود.

در پایان مراسم هدیه ای به رسم یاد بود به فرمانده جدید و سابق ناحیه بافق اهدا گردید.

روابط عمومی اتاق اصناف بافق






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.