ID : 8321588
با پیگیری های یزد رسا،رئیس حفظ ارزش های دفاع مقدس یزد خبر داد:

بازگشت درس «آشنایی با دفاع مقدس» در حذف و اضافه ترم جاری دانشگاه یزد


محمد رجبی گفت: طی سومین نشست با هیئت رئیسه دانشگاه یزد توافق شد این درس در حذف و اضافه ترم جاری در دانشگاه یزد ارائه شود.

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا از ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در حذف و اضافه ترم جاری دانشگاه یزد خبر داد.

 

محمد رجبی اظهار داشت: طی پیگیری های مکرر و نامه نگاری و صورت جلسه های متمادی با هیئت رئیسه دانشگاه یزد بالاخره توافق شد این درس در حذف و اضافه ترم جاری در دانشگاه یزد  ارائه شود.

 

رجبی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه  سوء نیتی در خصوص عدم ارائه درس وجود نداشته است گفت:  گاهی وقت ها دستور العمل هایی که ارائه می شود یک سری موانع را به وجود می آورد که باید برای برطرف شدن موانع اقدام شود و در اصل، افراد قصدی برای حذف درس ندارند.

 

وی ادامه داد:ریاست دانشگاه یزد یکی از دغدغه هایش ارائه ی این درس بود و در این مدت به دنبال یک ساز و کاری بود که موانع عدم ارائه درس برطرف شود ؛ چراکه استقبال خوبی از طرف دانشجویان از این درس شده است.

 

رجبی به ضرورت آشنایی دانشجویان با ارزش های دفاع مقدس در قالب یک واحد درسی اشاره کرد و اذعان داشت: نسل‌جدید انقلاب اسلامی پرسش‌هایی در این زمینه دارند و باید بدانیم و آگاه باشیم هر جامعه‌ای که عقبه تاریخی خود را از دست دهد از بین خواهد رفت .

 

وی خاطر نشان کرد: رایزنی های بسیاری در ارائه این درس تاکنون انجام شده و امیدواریم در این ترم این درس ارزشی ارائه شود.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.