ID : 15527320
رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت بافق:

بافقی ها سرمایه های خود را به سمت تولید سوق دهند


عدم موفقیت کاشی زمرد بدلیل مشکلاتی ناشی از سو مدیریت است و موجب شده که مردم بافق به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی تمایلی نداشته باشند.

به گزارش یزد رسا، ولی الله رنجبر رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت بافق در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت:افرادی که به صورت خانگی وبدون جواز کسب مشغول فعالیت هستندعمل آنهاغیر قانونی محسوب میشود وتوصیه به مردم این است که سعی کنند خرید نکنند چون اگر گرانفروشی ،کم فروشی یا تقلبی  صورت بگیرد به هیچ مرجعی نمیتوانند شکایت کنند و  قابل رسیدگی نیست .

وی اظهار داشت: کارخانه ذوب روی ،کارخانه کاشی زمرد ،کارخانه کود شیمیایی و یک واحد تولیدی کنسانتره روی  جنب معدن کوشک از جمله صنایع تولیدی بافق می باشد.

به گفته رنجبر عدم موفقیت کاشی زمرد بدلیل مشکلات ناشی از سو مدیریت است و موجب شده که مردم بافق به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی تمایلی نداشته باشند .

رنجبر افزود: دولت فعلی همه جانبه از طرح های تولیدی حمایت میکند.

وی ادامه داد: اگر مردم یک بار طعم سود را بچشند ونتیجه سرمایه گذاری خود را ببینند به جای اینکه سرمایه خود را به سوی بانکها سوق دهند مسلما به سمت تولید میبرند .

ولی الله رنجبر ضمن اشاره به شناسایی فرصت های سرمایه گذاری  در شهرستان اظهار داشت:برنامه ای داریم تا سرمایه گذاران را نیز دعوت کنیم  و همچنین فرصت های سرمایه گذاری را  به مردم معرفی کنیم .

این مسئول با توصیه  مردم بافق به سرمایه گذاری در بخش تولید گفت: کارخانه ریخته گری در دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.