ID : 21663128
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق:

باید از صدور مجوز تاسیس داروخانه برای نیروهای غیربومی جلوگیری شود/اورژانس سبزدشت به زودی تمام وقت خواهد شد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: با توجه به اینکه 3 مجوز داروخانه به نیروهای غیربومی داده شده است لذا در صورت امکان پیگیری های لازم جهت جلوگیری از صدور این چنین مجوزها انجام شود تا حق نیروهای بافقی ضایع نگردد.

به گزارش یزدرسا به نقل ازبافق خبر؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق در شانزدهمین مجمع هم اندیشی توسعه بافق  به ارائه عملکرد خود دد راستای توسعه شهرستان پرداخت و گفت:با پیگیری های نماینده سابق این حوزه در مجلس شورای اسلامی در ماههای پایانی سال 94 موفق به تامین یک دستگاه آمبولانس تویوتا های لوکس شدیم .

دکتر مسعود دانشی در ادامه با بیان اینکه در وزارتخانه برنامه ای برای آمبولانس های گرمسیری وجود دارد از نماینده مردم در مجلس خواست تا پیگیری های لازم برای تامین این نوع آمبولانس ها انجام گیرید.

وی با اعلام این خبر که از شهریور ماه سال جاری اورژانس سبزدشت تمام وقت خواهد شد گفت:پیگیرانتقال یکی از داروخانه های سطح  شهر به بیمارستان هستیم تا مردم برای تهیه داروهای خود با مشکل مواجه نباشند و مجوز انرا را تا پایان شهریور اخذ می کنیم.

این مسئول به افزایش تعداد داروخانه های سطح شهر و نحوه کشیک انها اشاره کرد و بیان داشت:برای هر 7 هزار نفر جمعیت در شهر یک مجوز داروخانه صادر می شود واز انجایی که تعدادی از دانشجویان بافقی در حال تحصیل در رشته مرتبط بوده و با توجه به اینکه 3 مجوز داروخانه به نیروهای غیربومی داده شده است لذا در صورت امکان پیگیری های لازم جهت جلوگیری از صدور این چنین مجوزها انجام شود تا حق نیروهای بافقی ضایع نگردد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق از افزایش مساحت بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان به 11700 متر خبر داد و گفت:با توجه به مشکلات مالی که برای معادن بافق به وجود آمده است در حال حاضر با کمبود اعتبار مواجه شده ایم و امیدواریم با رایزنی با وزیر بهداشت این طرح ملی شده و اعتبارات لازم تامین گردد.

وی از افزایش تعداد متخصصان بافق گفت و ادامه داد:طی دو سال گذشته تعداد متخصصان بافق از 8 نفر به 20 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/س

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.