ID : 20294954
استاندار یزد:

باید مجلسی تشکیل شود که در مسائل داخلی و خارجی مواضع محکمی اتخاذ کند


استاندار یزد در جمع اعضای ستاد انتخابات ابرکوه گفت: نبودن اعتراض و شکایت، نشان دهنده اعتماد کامل مردم در دور اول انتخابات بود.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز استاندار یزد به همراه هیأت همراه به منظور بازدید از حوزه های انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی وارد شهرستان شدند.

سید محمد میرمحمدی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان ابرکوه ضمن تبریک هفته کارگر و معلم اظهار کرد: تلاش هیأت های نظارت  و اجرایی باعث شد تا در انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان شاهد اتفاق زیبا و حضور باشکوهی باشیم.

میرمحمدی افزود: هیچ چیز به اندازه اعتماد که با درستی و صداقت به دست می آید، با ارزش نیست. نبودن اعتراض و شکایت، نشان دهنده اعتماد کامل مردم بود. رأی مردم حق الناس و در نزد ما  امانت است که در دور قبل با برگزاری انتخابات سالم به حق از این امانت پاسداری شد.

وی خاطرنشان کرد: همه کاندیداها با ارزش هستند و ما هیچ دلیلی برای حمایت از کاندیدای خاص نداریم؛ این کرامت های انسانی است که برای همگان ارزشمند است. بنابراین در مرحله دوم نیز با همین دیدگاه، انتخابات را برگزار می کنیم و هرکسی که توسط مردم انتخاب شود مورد احترام است.

استاندار یزد گفت: برنده و بازنده در عرصه انتخابات معنا ندارد، چرا که هر کاندیدا به نوبه خود باعث حضور حداکثری شده و درصد مشارکت را بالا می برد. و این مشارکت همان چیزی است که جهانیان به آن چشم دوخته اند، چرا که هر مشارکت یک توطئه را خنثی می کند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: باید مردم تلاش کنند نماینده ای انتخاباب شود که دیدگاه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قوی داشته و مجلسی شکل بگیرد که  فعال، پویا، دلسوز و آگاه به مسائل داخلی و خارجی باشد تا بتواند در مقابل این مسائل مواضع محکمی اتخاذ کند. نماینده ای که برای اقتدار نظام و کشور تلاش کند و با تصویب قانون های متحول کننده توفیق و پیشرفت حاصل شود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در ادامه ابراز کرد: مجلس نباید تک صدا باشد بلکه باید نمایندگانی که دارای سلایق و فکر و اندیشه متفاوت هستند، در مجلس حضور داشته باشند؛ اما سلایق مختلف چیزی غیر از مواضع مختلف است.

حسینی یادآور شد: اعمال سلایق مختلف به معنای زدودن ارزش های انقلاب نیست، بلکه از هر جناح و گروهی که هستند، باید مواضع آن ها در حفظ منافع ملی، ارزش ها و اصول انقلاب و نظام باشد. نمایندگان باید در مقابل بدخواهان که به دنبال دو قطبی کردن کشور و اختلاف بین مردم و نظام هستند بایستند.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.