ID : 852969
امام جمعه مهریز:

با قدرت از انرژی هسته ای دفاع می کنیم


خطیب جمعه مهریز در خطبه های نمازجمعه این شهر به مذاکرات کشورهای ۱+۵ اشاره کرد و افزود: باید با درایت و قدرت در موضوع هسته ای اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر به مذاکرات کشورهای ۱+۵ اشاره کرد و افزود: باید با درایت و قدرت در موضوع هسته ای اقدام کرد.

خطیب جمعه مهریز ادامه داد: دانش و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است و ما تا آخر برای رسیدن به حق خود اقدام و هیچ لحظه کوتاه نمی آئیم .

امام جمعه شهرستان مهریز همچنین به اهمیت ساخت و ساز مساجد و نقش این سنگرهای فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: باید فعالیت ها در سطح مساجد درست و برای جذب جوانان باشد .

برهان از مردم خواست تا در ساخت و تعمیر مساجد که مورد تاکید دین مبین اسلام و ائمه طاهرین (ع) است فعالیت داشته باشند و انجام فعالیت های فرهنگی را جدی بگیرند .

امام جمعه مهریز در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان به موضوع هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و از مردم خواست تا در کشت و نگهداری درختان فعالیت داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در مهریز گفت: مهمترین کار در طول سال این است که مردم درختان موجود را در شهرستان و باغات حفظ کنند و نگذارند که آنها مورد بی توجهی قرار گیرند و خشک شوند .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.