ID : 8530585
ادامه حمایت هنرمندان از پویش شکوفه‌های زیتون؛

با کمک های خود دوباره خون تازه ای در غزه به جریان می اندازیم


در ادامه حمایت هنرمندان و سینماگران از پویش شکوفه‌های زیتون (کمپین حمایت از ایتام شهدای غزه) جمعی از هنرمندان ، ورزشکارن و نخبگان شهرستان خاتم حمایت خود را از این پویش اعلام کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، همزمان با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی برای بازسازی غزه که از روز چهارشنبه 9 مهرماه به مدت سه روز برگزار می شود، بذرافشان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خاتم  در گفت وگو با خبرنگار طنین خاتم در خصوص حضور خود در این مراسم اظهار داشت:باعث افتخار است که در این نوع مسائل انسان دوستانه شرکت کنیم.

بذرافشان گفت: ورزشکاران همچون گذشته حمایت های مادی و معنوی شان را از مردم مظلوم فلسطین غزه دریغ نخواهند کرد،وپای صندوق های حمایت از کودکان غزه حاضر خواهند شد و کمک های مالی خود را تقدیم این مردم مبارز خواهند کرد .

اکبر عمادی هنرمند شهرستان نیز با اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد:ما هنرمندان شهرستان نیز برای مردم مظلوم غزه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم .


عمادی گفت : من به کمپین حمایت از کودکان غزه می پیوندم

خانم دهقان زاده حافظ قرآن کریم نیز در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم از اعلام حمایت خود از مردم مظلوم غزه  پرداخت و اظهار داشت : جنگ های اخیر سبب شده مردم مظلوم غزه بسیار دردمند باشند چرا که افراد بیگناه بسیاری مظلومانه به شهادت رسیدند.

دهقانزاده گفت :ا ین روزها در انواع رسانه‌ها اتفاقات تلخ غزه را می‌بینیم که دل هر انسانی را به درد می‌آورد؛ بنابراین به عنوان یک انسان این امر را ضروری می‌دانم که برای کمک به کودکان سرزمین غزه قدمی برداریم

روح الله کشاورزی استاد دانشگاه در مورد  حمایت از مردم مظلوم غزه گفت : حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه همه مسلمانان و دیگر آزادیخواهان در سر اسر جهان است

کشاورز  گفت : بیائید دل نازک آینه‏ ها را نشکنیم، بیائید، خاموشی شب‏های کودکان را با لبخند گل‏های سرخ دوستی در دل‏ انگیزترین صبح دل ‏انگیز خداوندی شکوفا کنیم.

کشاورز گفت : به گفته مقام معظم رهبری همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است به تجهیز ملت فلسطین کمک کند. ما هم به عنوان یک مسلمان باید به هم نوع خود  کمک کنیم

گفتنی است شماره حساب قرض‌الحسنۀ ۲۰۲۶۵۵۲۷۰ بانک تجارت شعبۀ شریعتی‌ـ‌بهار شیراز، به نام «مجمعئ جوانان امت واحده» و شماره شبای این حساب (IR۴۵۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۰۲۶۵۵۲۷۰) نیز برای واریز کمک‌های مردمی به‌منظور سرپرستی ایتام شهدای غزه اعلام شده است.

انتهای پیام/ ع ب






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.