ID : 28310068
خطیب جمعه تفت:

برجام مشکلات اقتصادی کشور را کم نکرد/ضرورت بازنگری در قانون انتخابات


امام جمعه تفت گفت: پس از اجرای برجام مشکلات اقتصادی کشور کمتر نشد بلکه بر این مشکلات افزوده شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز با یادآوری نامگذاری به سال اشتغال و تولید گفت: امروز عوامل مهمی باعث شدند تا تولید در کشور نتواند به حداکثر ظرفیت خود برسد.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: یکی از موارد مهمی که مانع تولید و رونق اشتغال می شود قوانین ناقص، قدیمی و دست پاگیر است و نمایندگان مجلس باید برای آن برنامه ای جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند یک انقلاب در عرصه اقتصادی کشور هستیم، افزود: دولت آینده هر که باشد باید در کنار مردم به فکر انقلاب و تحول عظیم در عرصه اقتصادی کشور باشند.

خطیب جمعه تفت اضافه کرد:: در حال حاضر جبهه مهم دشمنان در برابر ایران اسلامی جبهه اقتصاد است که همه باید با حضور جدی در این جبهه توطئه دشمنان نظام را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه پس از اجرای برجام مشکلات اقتصادی کشور کمتر نشد بلکه بر این مشکلات افزوده شد، تکیه بر ظرفیت های کشور را برای رونق تولید و اشتغال خواستار شد.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها، سیاست بانک ها را خلاف اقتصاد مقاومتی خواند و تنها راه نجات اقتصاد کشور را اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس دولت و دلسوزان باید در این عرصه جهادی عمل کنند.

امام جمعه تفت با اشاره به ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام برخی افراد که مورد تمسخر بیگانگان قرار می گیرند را نیازمند به بازنگری در قانون انتخابات خواند.

خطیب جمعه تفت با قدردانی از دست اندرکاران اعتکاف، حضور نسل جوان و دانش آموزان را نشانه پای بندی آنان به مسائل دینی و معنوی ذکر کرد و خواستار برنامه ریزی برای اعتکاف در ماه مبارک رمضان شد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.