ID : 6687998
بخشداری مرکزی تفت خبر داد

برگزاری اولین دوره از مسابقات قرآنی روستایی در تفت


اولین دوره از مسابقات قرآنی روستایی در شهرستان تفت ویژه شوراها،دهیاران و روستائیان بخش مرکزی شهرستان تفت در این بخش برگزار می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی روستایی بخش مرکزی تفت که در محل بخشداری برگزار شد. بخشدار مرکزی تفت در این جلسه به اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی اشاره و ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی را از وظایف همگان از جمله شوراها و دهیاارن  عنوان نمود.

علی احمدیان ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب تلاش در جهت تحقق این شعار و اجرای برنامه های فرهنگی در روستاها را یک ضرورت عنوان نمود وافزود: اعتقاد داریم که فعالیت دهیاران در روستاها تنها در برنامه های عمرانی خلاصه نمی شود و آنها باید در همه ابعاد توسعه در بخش های متعدد تلاش نمایند.

بخشداری مرکزی تفت در ادامه به برنامه ریزی انجام شده در خصوص برگزاری اولین دوره از مسابقات قرآنی روستایی در این بخش اشاره و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با تلاش بخشداری مرکزی تفت و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در سه گروه اعضای شوراها،دهیاران و عموم روستائیان و در بخش های حفظ،قرائت،ترتیل و مفاهیم برگزار می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت هم در این جلسه برنامه های این اداره در راستای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی را یادآور و از آمادگی کامل جهت برگزاری مسابقات در قالب اولین دوره مسابقات قرآنی روستائی و مرحله مقدماتی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

حجت السالام سیدی ضمن درخواست مشارکت همه ادارات ،دهیاریها ،شهرداریها ،شوراها و مردم در برگزاری هر چه با شکوه تر این مسابقات و مطالبی را در خصوص مسابقات قرآن بیان نمود.

در این جلسه مقرر گردید این دوره از مسابقات همزمان با فرا رسیدن ماهد مبارک رمضان  برگزار و برگزیدگان در همایش  بزرگ قرآنی بخش مورد تجلیل قرار گیرند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.