ID : 21763702
مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان میبد:

برگزاری دوره آموزشی تئاتر با هدف بهبودی وضعیت هنر نمایشی میبد+پوستر


مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان میبد خاطر نشان کرد: انجمن هنرهای نمایشی بسیج هنرمندان سومین دوره آموزشی تئاتر را در تابستان 95 در مجموعه فرهنگسرای شهرستان میبد برگزار می کند.

به گزارش یزد رسا، مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان میبد در مصاحبه با خبرنگار یزد هنر، گفت: انجمن هنرهای نمایشی بسیج هنرمندان سومین دوره آموزشی تئاتر را با هدف بهبودی وضعیت نامناسب هنرهای نمایشی میبد در تابستان 95 در مجموعه فرهنگسرای این شهرستان برگزار می کند.

سید ابوالفضل طبایی به هدف از اجرای این برنامه در شهرستان میبد اشاره کرد و افزود: از آنجا که آموزش تئاتر در شهرستان میبد در نقطه ی بسیار ضعیفی قرار دارد و سالیانه هیچ گونه جذب ، آموزش و بکارگیری علاقمندان به هنرهای نمایشی را نداریم بر آن شدیم تا در این دوره آموزشی با هدف ارائه مهارت‌های فردی در فرم و حرکت، افزایش دانش و تجربه در زمینه بازیگری و آشنایی بیشتر با شیوه‌های نوین بازیگری، کارگاه آموزشی در رده های سنین کودک و نوجوان تشکیل شود.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره با برگزاری ورکشاپ چند روزه با حضور اساتید مجرب استان ، استعدادهای شاخص در این عرصه را شناسایی و جذب گروه های شهرستان خواهند شد.

مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان میبد در پایان گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند هر روز به روابط عمومی فرهنگسرای شهرستان میبد مراجعه کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.