ID : 26713355
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت خبر داد

برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 19 نقطه شهرستان تفت


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 19 نقطه شهرستان تفت برگزار می شود.

به گزارش یزدرسا، رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مردم را نسبت به‌نظام و دستاوردهای آن دلسرد و ناامید کند.

حجت الاسلام «محمدعلی متوسل» افزود: اما مردم به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۳۸ سال اخیر نیز در همه صحنه های نظام و انقلاب نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به یوم الله 22 بهمن، اذعان داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و منسجم خود به جهانیان نشان خواهند داد که روزبه روز به قدرت انقلاب اسلامی و ایران افزوده خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تفت از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 19 نقطه شهرستان تفت خبر داد و گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان در مناطق شهر تفت، علی آباد، نصرآباد، اسلامیه، دهشیر، نیر، زردین، سخوید، بنادکوک، ده بالا، طزرجان، باقی آباد، دیزران، گاریزات، رشکوئیه، کهدوئیه، سانیج، عبدالله، فیض آباد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در مورد مسیر راهپیمایی 22 بهمن شهر تفت نیز اظهار داشت:، همه ساله راهپیمایی 22 بهمن در شهر تفت از مسیر میدان امام(ره) به سمت گلزار شهدا برگزار می شد اما امسال به علت قرار گرفتن یوم الله 22 بهمن در روز جمعه، این راهپیمایی ساعت 10:30 در مسیر پارک بزرگ شهر تفت تا مسجد مصلی قدس و میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.