ID : 8586944
3 لغایت 5 آبان ماه؛

برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی مدیریت کاهش خطر در بلایا


رئیس اداره کاهش خطر در حوادث و بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی مدیریت کاهش خطر در بلایا در محل سالن همایش های باقرالعلوم این دانشگاه خبرداد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، رئیس اداره کاهش خطر در حوادث و بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی مدیریت کاهش خطر در بلایا از سوم لغایت پنجم آبان ماه جاری با حضور اساتید کشوری در محل سالن همایش های باقرالعلوم دانشگاه متبوع خبرداد و افزود: این سمینار به مناسبت هفته بلایای طبیعی ( 19 لغایت 24 مهرماه) برگزار می شود.

 دکتر حسن جان فدا، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: این سمینار با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی درون و برون بخشی، تشریح وظایف سازمانهای مرتبط با بلایا، تفکیک وظایف درون سازمانی دانشگاه اعم از بخش های بهداشت و درمان، برپایی سناریوهای بحران سیل و زلزله و سایر بلایا برگزار می شود.

و ی با بیان این که این سمینار ویژه 150 نفر از کارشناسان برگزار می شود افزود: در سمینار مدیران ارشد میانی، کارشناسان مرتبط حوزه  ستادی برکزار می شود.

جان فدا خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری شش سازمان و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی یزد و همچنین بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر، مرکز حوادث و فوریت های پزشکی 115 و سازمان بهزیستی استان یزد برگزار می شود.

رئیس اداره کاهش خطر در حوادث و بلایای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: از 42 عامل بلایا در دنیا 32 عامل در کشور ما وجود دارد، همچنین در استان یزد علاوه بر بلایای طبیعی بلایای انسان ساخت همانند انفجارات معادن و کارخانجات، حوادث ترافیکی نیز مشاهده می شود.

انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.