ID : 36718673

برگزاری طرح اوقات فراغت همراه با آموزش مهارت‌های زندگی


رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز از برگزاری کلاس‌های تابستانه و طرح اوقات فراغت همراه بانشاط اجتماعی و آموزش مهارت اجتماعی افراد تحت حمایت این اداره در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه بهزیستی محور سلامت اجتماعی جامعه است گفت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت باید منجر به افزایش شورونشاط اجتماعی و تقویت مهارت‌های زندگی شود و برنامه‌های تابستانه بهزیستی شهرستان مهریز در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و مهارت‌آموزی تدوین گردیده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز اظهار داشت: کارشناسان آموزشی بر این باور هستند که بهترین زمان تربیت دانش آموزان و کودکان، اوقات فراغت است؛ زیرا از بایدها رها هستند و می‌توانند با فراغ بال به کارهایی که علاقه و استعداد در آن دارند بپردازند و مهارت‌های لازم را فراگیرند.

وی اعلام کرد: برای گروه‌های هدف بهزیستی شهرستان مهریز، برنامه‌های متنوعی در طول فصل تابستان ازجمله کلاس‌های آموزشی و مهارتی و اردوهای فرهنگی و تربیتی استانی و خارج استان تدارک دیده‌شده است.

گفتنی است، اداره بهزیستی شهرستان مهریز در فصل تابستان، کلاس‌های نقاشی و کاردستی، دومینو، رباتیک، آموزش مفاهیم ریاضی و روخوانی قرآن در مهدهای کودک برگزار می‌کند و برای زوج‌های جوان کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی دایر می‌شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.