ID : 39050983

بسیجیان یزدی پای کار سلامت مردم


مسئول کمیته پایش و ارزشیابی اندیشگاه سلامت یزد از سرشماری ۴۳ درصد خانوار‌های استان در طرح محله محور شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش یزدرسا؛ مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت و مسئول کمیته پایش و ارزشیابی اندیشگاه سلامت یزد در نشست اندیشگاه سلامت استان، گزارش پیشرفت طرح در چهار حیطه استقرار، مراقبت، نظارت و حمایت را ارائه کرد.

او از معرفی ۶۹ درصد سرخوشه‌ها در استان خبر داد و افزود: تیم‌های یاد شده ۴۳ درصد خانوار‌های استان را تاکنون سرشماری کرده‌اند و علاوه بر این تعداد ۱۲ هزار و ۱۶۷ رهگیری از سوی تیم‌های رهگیری (۶.۵ نفر به ازای هر نفر بیمار شناسایی شده) انجام شده است که در این بین برای ۸ هزار و ۳۰۳ نفر از آنان (۶۸ درصد) تست سریع انجام شده که تعداد ۵۵۶ مورد (۷.۶ درصد) مثبت بوده است.

شریفی ادامه داد: همچنین تعداد سه هزار و ۶۲۶ مراقبت در منزل و ۴۷ هزار و ۴۷۴ بازدید از سوی تیم‌های نظارتی انجام شده است.

محمد رستگاری فرماندار یزد نیز اعلام کرد: اطلاع رسانی مداوم و منظم از سخنگوی دانشگاه از طریق رسانه‌ها انجام شود.

او بر معرفی نماینده نواحی مقاومت بسیج شهرستان برای تسهیل در انجام امور از سوی سپاه الغدیر نیز تاکید کرد و ضمن تشکر از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بابت انجام مصوبات جلسات قبل (تهیه کتابچه، کاور و سایر موراد)، آمادگی این سازمان را برای انجام اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح شهر و محلات خواستار شد.

رستگاری اظهار داشت: برگزاری جلسه اندیشگاه سلامت به میزبانی شورای شهر یزد می‌تواند هماهنگی‌های بیشتر درون و بین بخشی برای اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان را فراهم سازد.

باشگاه خبرنگاران




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.