ID : 7731622
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

بصیرت؛ لازمه دفاع از انقلاب و نظام/ کمک به دولت را وظیفه خود می دانیم


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: : لازمه تحقق اهداف نظام اسلامی در داشتن بینش و بصیرت ، ولایتمداری و دشمن شناسی دائمی است .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین  ˈعلی گندمیˈ در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز افزود: ماموریت سپاه و بسیج در عمل حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام مقدس است.

وی اضافه کرد: فعالیت ها و ماموربت ها سپاه پاسداران و بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تعریف شده و طبق مصالح نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: کمک به دولت را برای مجموعه خود یک وظیفه مهم می دانیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد گفت: نیروهای جان برکف بسیجی در قالب 20 قشر مختلف ماموریت های خطیر خود را با تبعیت محض از سفارشات مقام معظم رهبری پیگیری می کنند.

گندمی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه با قدرت در تمام عرصه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی حضور دارند و با بینش و بصیرت و ولایتمداری توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی ادامه داد: برنامه های سپاه پاسداران و بسیج طبق حرکتی منسجم و خیلی دقیق دنبال می شود و همه قشرهای مختلف جامعه را در سال پوشش می دهد.

همچنین امام جمعه مهریز در سخنانی به دو عنصر نیت خالص و عمر خالص برای رسیدن به اهداف مقدس در سپاه و بسیج اشاره و از همه افراد خواست تا در این راستا بیش از گذشته فعالیت کنند .

حجت الاسلام و المسلمین " علی برهان " از خدمات صادقانه حجت الاسلام پورصادقی تشکر کرد و برای مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز حجت الاسلام کفاش آرزوی موفقیت کرد  .

همچنین فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج مهریز به ماموریت های سپاه و بسیج و همچنین نقش مهم حوزه نمایندگی ولی فقیه اشاره و بر تحقق اوامر مقام معظم رهبری و انجام وظایف خطیر دفاع از نظام مقدس اسلامی تاکید کرد .

سرهنگ " علی زارع " همچنین به توطئه های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ارزش ها و بخصوص اثرات سوء ماهواره در بین مردم و جوانان اشاره و خواستار بیداری و آگاهی مضاعف در برابر هجمه نرم دنیای استکباری شد .

همچنیبن معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در سخنانی به شرایط جهان اسلام و منطقه و توطئه های دشمنان علیه  نظام مقدس اسلامی اشاره و بر حضور در عرصه های مختلف تاکید نمود . 

در این مراسم  با قدردانی از حجت الاسلام علی پورصادقی، حجت الاسلام مهدی کفاش به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز معرفی شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.