ID : 33099629
سرمربي تيم خاتم اردکان:

بهتر است از داوران غیربومی هم در لیگ استفاده شود


سرمربي تيم خاتم اردکان گفت: بهتر است از داوران غیربومی هم در لیگ استفاده شود.

به گزارش یزدرسا،  پس از شکست 3 بر 1 تیم والیبال خاتم اردکان از سایپای تهران سرمربی تیم خاتم اردکان در مصاحبه با اردکان گویا گفت: ما 40 روز است که هر هفته دو بازی برگزار می‌کنیم خستگی بازی‌ها پروازها و بدی آب و هوا در کنار استرس حضور یا غیبت در مرحله پلی‌آف تاثیر منفی روی تیم ما گذاشته است. پیش‌بینی بازی سختی را مقابل سایپا کرده بودیم. سایپا تیم بسیار خوبی است و مهره‌چینی کم‌نقصی دارد.

وی افزود: حضور امیر غفور در کنار کادر فنی بسیار خوب سایپا را به  یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ تبدیل کرده است. البته ما نیزبازی خوبی انجام دادیم، اما فشردگی مسابقات موجب شده بود تا نتوانیم با تمام توان برابر سایپا قرار بگیریم. ما امروز جوادحسین آبادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم از ولایی در پست پشت خط زن استفاده کنیم.

سرمربی تیم خاتم اردکان ادامه داد:ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، اما عملکرد تیمی سایپا بهتر بود و توانستند به پیروزی برسند ، در بازی امروز ناهماهنگی میان داوران مشهود بود به نظر من بهتر است از داوران غیربومی هم در لیگ استفاده شود.

وی در پایان گفت: نبودن ویدئوچک در بازی‌ها تاثیرگذار است. من بارها پیشنهاد داده ام که داوران خط از شهر میزبان نباشند. امروز در چند صحنه به نظرم داوران خط تصمیم ها مشکوک گرفتند. امیدوارم این روند هم برای سال های آینده بهتر شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.