ID : 2683297
مشاور اموربانوان وخانواده تبلیغات اسلامی یزد خبر داد

بهره مندی زائران امامزاده شاهزاده فاضل یزد از خدمات مشاوره ای در نوروز/ اعزام مبلغان به مناطق مختلف یزد


مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به مناسبت ایام نوروز با حضور چند مشاور خانواده و مذهبی در امامزاده شاهزاده فاضل یزد، مسافران نوروزی از خدمات مشاوره دینی و خانواده بهره مند می شوند.

به گزارش یزدرسا، فرح طالعی در گفتگو با خبرنگار یزد بانو  در خصوص تشریح برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام نوروز گفت:به مناسبت ایام فاطمیه و همزمان با ایام نوروز برنامه های مختلفی ویژه مسافران و بانوان شهر یزد برگزار می شود.

وی افزود : با توجه به اینکه نهاد خانواده یک نهاداجتماعی فرهنگی ست،سازمان تبلیغات اسلامی استان با هماهنگی و همکاری مرکز آموزشی عقیله بنی هاشم برنامه مشاوره خانوادگی و پاسخ به سؤالات شرعی را در دو نوبت صبح و عصر ویژه زائران و مسافران نوروزی که در بقعه متبرکه امامزاده شاهزاده فاضل واقع در خیابان امام خمینی از هفتم تا پایان تعطیلات ایام نوروز برگزار می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این امامزاده به عنوان یکی از امامزادگان برتردر ایام نوروز و در کنار بازارمی باشد روزانه خیل عظیمی از مسافران به این امامزاده مشرف می شوند.

فرح طالعی ، اعزام بانوان مبلغه به مساجد،محلات و انجمنها به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین توزیع کتابچه های نوروزی ویژه مسافران را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام نوروزبرشمرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.