ID : 10055971
طبق وعده قبلی زئیس اداره راه و شهرسازی اشکذر انجام شد

بهسازی «آسفالت محور ورودی اشکذر»/ روکش آسفالت همچنان در انتظار بودجه استانی


رئیس اداره راه و شهرسازی اشکذر که قبلا از انجام عملیات بهسازی آسفالت محور ورودی اشکذر خبر داده بود، از هفته گذشته عملیات بهسازی آن را آغاز کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، مرحله اول عملیات بهسازی "آسفالت محور ورودی اشکذر"  طبق وعده قبلی رئیس اداره راه و شهر سازی اشکذر انجام شد.

"محمد حسین میرجلیلی" رئیس اداره راه و شهرسازی اشکذر که قبلا در مصاحبه با این پایگاه خبری از انجام عملیات بهسازی آسفالت محور ورودی اشکذر خبر داده بود، از هفته گذشته عملیات بهسازی آن را آغاز کرد.

آسفالت محور وردی اشکذر حد فاصل میدان اله آباد زارچ تا فلکه ورودی اشکذر چند ماهی است که از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و قسمتی از آسفالت آن به طور کامل از بین رفته بود که این خود مشکلاتی را در عبور و مرور خودروها در این جاده ترانزیتی به وجود آورده بود.

حال با تراشکاری قسمت های برجسته و ناقص آسفالت به خصوص سرعت گیر غیر استاندارد فلکه ورودی اشکذر، تا حدودی وضعیت رفت و آمد وسایل نقیله بهبود یافته است.

گفتنی است رئیس اداره راه و شهر سازی اشکذر گفته بود که انجام آسفالت روکش این قسمت از جاده "سنتو" نیاز به وصول بودجه های استانی دارد و این اداره برای انجام آسفالت روکش، بودجه ای در اختیار ندارد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.