ID : 9991530
مدیر سازمان تعاون روستایی استان، اعلام کرد

بیش از 132 میلیارد ریال گندم از کشاورزان استان خریداری شد


مدیرسازمان تعاون روستایی استان یزد، اعلام کرد: در سال جاری 12 هزار و 500 میلیون تن گندم مازاد بر نیاز استان به ارزش بیش از 132 میلیارد ریال از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، علی جهازی مدیرسازمان تعاون روستایی استان یزد در جمع مسوولان شرکت های تعاونی ابرکوه اظهار داشت: امسال با پایان خرید گندم، 12 هزار و 500 تن گندم، مازاد بر نیاز استان از کشاورزان خریداری شده است.


جهازی با بیان اینکه این میزان گندم توسط 14 مرکز خرید تعاون روستائی خریداری شده است افزود: ارزش گندم خریداری شده 132 میلیارد و 136 میلیون ریال است که  که کلیه مطالبات کشاورزان بابت خرید گندم پرداخت گردیده؛ ضمن اینکه 50 درصد گندم خریداری شده یعنی 6 هزار و 125 تن، متعلق به شهرستان ابرکوه می باشد.


وی از فعال بودن 97 تعاونی روستایی در سطح استان یزد خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت یازدهم اهمیت خاصی به تولید، اشتغال و ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی به خصوص درمناطق محروم دارد، در همین راستا تعاونی هائی که به این منظور تلاش کنند تسهیلات قرض الحسنه  به هر میزان که نیاز باشد پرداخت می شود.


مدیرسازمان تعاون روستایی استان یزد در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: هم اکنون 99 هزار نفر از کشاورزان و دامداران عضو تعاونی های روستایی در سراسر استان می باشند.
انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.