ID : 19793479

بی توجهی به دستور اداره اماکن در یزد+تصاویر


علی رغم دستور صریح اداره اماکن هنوز در تعدادی از شهرها از جمله یزد اقدامی برای جمع آوری بنرهای پر حاشیه صورت نگرفته است.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد هنر؛ منوچهر هادی در پنجمین اثر سینمایی خود اقدام به ساخت فیلم «من سالوادور نیستم» با بازی رضا عطاران در نقش اصلی و نخستین همکاری مشترک سینمای ایران و کشور برزیل کرد و توانست با اکران آن تا کنون جزء یکی از فیلم های پر فروش سینما قرار گیرد.

از دیگر عوامل این فیلم یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی و از میان بازیگران برزیلی نیز کارول ویدوتی و بری فیوکا در این اثر حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر و خانواده اش بواسطه آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند، آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ....

با گرفتن اجازه اکران این فیلم در تاریخ5اسفندماه سال گذشته و بالا رفتن بنرهای تبلیغاتی این فیلم با تصویر زن بی حجاب در سردر سینماهای کل کشور و انجام عمل خارج از عرف، اداره اماکن دستور تعویض تصاویر این فیلم به سینماها داده شد.

بر اساس دستور صادر شده هر کدام از تصاویر سردر و بنرهای تبلیغاتی این فیلم که در آن بازیگر زن برزیلی فیلم بدون حجاب حضور دارد، باید تعویض شود و این دستور برای همه سینماهای اکران‌کننده فیلم صادر شده است!

با دستور اداره اماکن برخی از سالن های سینما اقدام به تعویض آن کردند و در برخی از شهرها نیز تصویر زن بی حجاب در بنر سانسور شد.

اما متاسفانه در استان یزد که به دارالعباده و حسینیه ایران نیز معروف نه تنها تصویر این بازیگر بی حجاب از بنرها حذف نشد بلکه با بی توجهی مسئولان فرهنگی یزد و سالن های سینمای استان، بازهم شاهد تبلیغ این فیلم با همان شکل و شمایل گذشته هستیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.