ID : 1062615
در فصل سرما رقم خورد؛

بی مهری شرکت گاز به مسکن مهر رضوانشهر


آذر ماه سال 89 بود که "سعيد عبداللهي" فرماندار سابق شهرستان اشکذر در نشستی مطبوعاتی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبري و دو سفر رييس جمهوري گفته بود مقدمات كار براي اجراي فاز دوم ساخت مسكن مهر برای 400 واحد در رضوانشهر انجام شده است؛ اما اکنون سه سال است که از اجرایی شدن آن گذشته و هنوز که هنوز است، مردم مالک این واحدها از وجود نعمت گاز بی بهره مانده اند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اشکذر، درست آذر ماه سال ۸۹ بود که "سعید عبداللهی" فرماندار سابق شهرستان اشکذر، در نشستی مطبوعاتی که با خبرنگاران استان یزد برگزار شده بود با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و دو سفر رییس جمهوری گفته بود که تغییر و تحولات اساسی را در شهرستان ایجاد شده به طوریکه از برکات این سفرها، شاهد افتتاح پروِژه های عمرانی متعددی بوده ایم.

عبداللهی در آن نشست ضمن اعلام طرح و پروژه های افتتاح شده اضافه کرده بود: مقدمات کار برای اجرای فاز دوم ساخت مسکن مهر برای ۲۵۰ نفر متقاضی در اشکذر و ۴۰۰ واحد در رضوانشهر انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

اکنون سه سال است که از اجرایی شدن آن گذشته و هنوز که هنوز است، مردم مالک این واحدها از وجود نعمت گاز بی بهره مانده اند.

در پی درخواست یکی از شهروندان محترم رضوانشهری بر آن شدیم تا مطلبی در مورد کاستی های موجود در این بخش ارئه دهیم.

با توجه به مصوبه دولت قبل و به استناد اصل یک صدو سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی پروژه ای تحت عنوان طرح مسکن مهر کلید خورد و و در سال ۸۸ تعاونی تحت عنوان تعاونی مسکن مهر رضوانشهر آغاز به کار کرد.

پرژه ی مسکن مهر رضوانشهر که در ابتدا با کندی پیش می رفت، در آخر به خود اعضاء واگذار گردید و اکنون به همت مردم و کمک مسئولین به اتمام رسیده است.

اما متاسفانه با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما هنوز اقدامی به منظور گاز رسانی به احالی این منطقه صورت نگرفته است.

در پی پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار یزد رسا و با مراجعه به اداره گاز شهرستان اشکذر متوجه شدیم که هنوز پیمانکاری برای گاز رسانی به این منطقه وجود ندارد.

حال این سوال مطرح است که آیا آن زمان که مسئولین نسبت به اجرای این طرح همت گمارده بودند به فکر گازرسانی آن نبودند؟




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.