ID : 21663622
امام جمعه مهریز؛

تاریخ ایران با خباثت های آمریکا تنیده شده است


خطیب جمعه مهریز گفت : هیچ روزی درتاریخ ایران وجود ندارد که آمریکا به مردم ایران خیانت نکرده باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح مهریز،خطیب جمعه مهریز حجت الاسلام علی برهان گفت: مسجد جایی پاک ومطهر است و باید مساجد ما آباد شود و از هرگونه آلودگی پاک باشد.

وی خطاب به مسئولین یزد گفت: شماها که می توانید مساجد استان را آباد کنید چرا در استان کلاسهای رقص وآوازه خوانی راه می اندازید؟وکنسرت ها را دراستان یزد رواج می دهید؟و ترویج بی بندوباری میکنید .

حجه الاسلام برهان در خطبه های خود به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد وافزود: درماه مبارک رمضان همگی تزکیه نفس شده اید واز پلیدیها نفس خود را دور کردید پس کاری کنید تا در ماه های دیگر این تزکیه نفس برایتان باقی بماند وطوری نشود که شیطان وپلیدی بر تزکیه نفس شما مسلط شود.

وی درادامه سخنانش به رویدادهای تیر اشاره کرد و ادامه داد:هیچ روزی درتاریخ ایران وجود ندارد که آمریکا به مردم ایران خیانت نکرده باشد. هربار یک توطئه ای برعلیه ایران انجام داده واز این کار خسته نشده است.

وی درانتهای خطبه با توجه به اهمیت چادر برای زنان گفت:چادرهای خود را حفظ کنید و دخترانتان را نیز به حجاب وچادر سوق دهید زیرا دشمن برای ازبین بردن حجاب وچادر از سر زنان مملکت سرمایه گذاری کرده است و به هرطریق ممکن می خواهند حجاب را ازمملکت اسلامی بیرون ببرند تا بتوانند برکشور ما تسلط پیدا کنند .

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.