تاليف كتاب بازاريابي، مفاهيم و كاربردها
به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، دكتر احمدخاني از مولفان اين كتاب اظهار كرد : دنياي امروز دنياي تغيير و تحولات است، تغييراتي چون پيشرفتهاي تكنولوژيك، جهاني شدن تجارت، تشديد رقابت و بسياري تحولات ديگر كه در حوزههاي مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به وقوع مي پيوندد. تمامي اين تغييرات پيام آور فرصتها و تهديداتي براي شركتها هستند.شركتهاي امروز تنها با توليد كالا و خدمات نمي توانند مدت زيادي در بازار دوام بياورند.درك و شناخت بازاريابي و به كارگيري صحيح آن نقش به سزايي در حفظ و افزايش سودآوري و سهم آنها در بازار رقابتي و پرتحول امروز دارد.
وي افزود : بازاريابي يكي از پرتحركترين زمينهها در حيطه مديريت است و بازاريابان امروز از ستونهاي اصلي موفقيت شركتها مي باشند. دربعضي از شركتها حتي مدير ارشد از ميان مسئولان بازاريابي انتخاب مي شود.بازاريابي فرايند منظم و آگاهانه اي است كه همواره در انديشه بازار و برنامه ريزي براي آن مي باشد.تمام تلاش شركت ها اين است كه فعاليتهاي بازاريابي منطقي داشته باشند و بتوانند به طور دائمي و در ابعاد مختلف پديدههاي نوين، محصولات جديد و رفتارهاي تازه را معرفي كنند.آنها ميخواهند خود را با مشتري همسو كرده و براي او حركت كنند تا ضمن آن بتوانند به اهداف از پيش تعيين شده سازماني برسند.
به همين منظور،كتاب بازيابي مفاهيم و كاربردها با نگرش عملي به بازاريابي و استفاده از مثالها و تجربيات افراد كوشا در اين رشته تدوين شده است.به گونه اي كه هرفصل آن با يك داستان و تشريح مطالب بازاريابي به صورت ملموس و عيني به نگارش درآمده است.
گفتني است اين كتاب در تيراژ 1000 نسخه توسط انتشارات جهاددانشگاهي در سال 1393 به چاپ رسيد.
انتهای پیام/ ع ب