ID : 18751145
مدیر مرکز تحقیقات دیابت یزد خبر داد

تاکسی رانان سفیران سلامت/خدمات آموزشی به تاکسی رانان ارائه می شود


مدیر مرکز تحقیقات دیابت یزد از تفاهم نامه ای با شرکت تعاونی تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات آموزشی، غربالگری و جمع آوری اطلاعات براي انجام پژوهش سلامت خبر داد.

به گزارش یزد رسا، مدیر مرکز تحقیقات دیابت گفت: به منظور ارائه خدمات آموزشی، غربالگری و جمع آوری اطلاعات براي انجام پژوهش سلامت، تفاهمنامه همکاری مرکز تحقیقات دیابت با شرکت تعاونی تاکسیرانی یزد امضا شد.

 سیدمحمدرضا آقایی اظهار داشت: تاکسیرانان می توانند پس از معرفی توسط شرکت تعاونی تاکسیرانی یزد و تهیه فرم مربوطه، طبق ساعت تعیین شده به این مرکز مراجعه و از خدمات رایگان شامل تست قند خون، بررسی شانس ابتلا به دیابت، غربالگری دیابت، میزان توده بدنی، ارجاع به کلینک چکاپ تخصصی و چکاپ پزشکی اجتماعی بهره مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، تاکسیرانان، سفیران سلامت شهر شده و آموزش های دریافتی از این مرکز را به شهروندان منتقل کنند.

آقایی یادآور شد: این اقدام در راستای اهداف مرکز و ارتباط سازمان یافته با محیط های حامی سلامت، ارتقای سطح سلامت، غربالگری، انجام طرح های تحقیقاتی جامعه نگر، جمع آوری اطلاعات جامعه در زمینه سلامت و داده پردازی این اطلاعات صورت گرفته است.

منبع: تسنیم




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.