ID : 31803723
سخنران مراسم 13 آبان در ابرکوه:

تا زمانی که توطئه های آمریکا وجود دارد «شعار مرگ بر آمریکا» هم ادامه دارد


سخنران مراسم باشکوه 13 آبان در ابرکوه گفت: توطئه های آمریکا هیچگاه تمام شدنی نیست و بر همین اساس، شعار مرگ بر آمریکای ما نیز هیچگاه تمام نخواهد شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام صدری سخنران مراسم باشکوه 13 آبان در ابرکوه در جمع دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و مسئولان ابرکوه اظهار کرد: آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی چهار هجمه بزرگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را به طور همزمان علیه کشور ما آغاز کرد که هنوز هم ادامه دارد.

صدری افزود: اسنادی که در لانه تسخیر جاسوسی بدست آمد نشان داد که این جاسوسان خبیث برای نجات خود از هیچ کاری دریغ نکرده اند به همین علت است که امام(ره) این کشور را شیطان بزرگ نامید.

حجت الاسلام صدری با بیان اینکه امروز اسناد جاسوسی آمریکا در 80 جلد کتاب چاپ شده تاکید کرد: باید این 80 جلد کتاب در مدارس و دانشگاه ها تدریس شود تا دانش آموزان و دانشجویان به هویت شیطانی این قدرت استکباری پی ببرند.

وی به برخی از توطئه های آمریکایی در این کتب اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب برنامه سفارت آمریکا این بود که این سفارت و اسرائیل به عنوان ژاندارم منطقه خاورمیانه علیه بشریت و اسلام برنامه های خود را پیاده کنند.

صدری تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز برنامه مدونی بر چهار محور برای براندازی نظام آغاز شد که مورد اول آن شناسایی و بکار گیری روحانیون سنتی مخالف خط امام(ره) مانند شریعتمداری و برگزاری جلسات محرمانه بین آنها و آمریکایی ها بود و شناسایی و تربیت روشنفکرانی مانند بنی صدر، مهندس بازرگان و... در داخل ایران با هدف ایجاد انحراف در خط انقلابی کشور مورد دوم این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

سخنران مراسم 13 آبان در ابرکوه، نقشه ترور شخصیت های مهم مانند شهید مطهری ها و بهشتی ها با هدف جلوگیری از رشد انقلاب را سومین برنامه عنوان و ایجاد اختلافات مرزی بین ایران و کشورهای همسایه را نیز از چهارمین نوع تهاجم برشمرد.

وی تاکید کرد: توطئه های آمریکا هیچگاه تمام شدنی نیست و شعار مرگ بر آمریکای ما نیز هیچگاه تمام نخواهد شد.

نقض برجام توسط آمریکایی ها حقانیت کشور ایران را ثابت کرد/ نقطه اصلی انقلاب ما سپاه است

حجت الاسلام صدری ادامه داد: در موضوع هسته ای با آمریکایی ها با تجویز رهبر انقلاب، مذاکره و نرمش قهرمانانه انجام شد و نتیجه نقض پیمان آمریکایی ها از همان روز اول مشخص بود اما خاصیت این مذاکره این بود که حقانیت کشور ایران برای همگان ثابت شد که این کشور به دنبال جنگ و سلاح های کشتار جمعی هسته ای نیست اما سردمداران غربی بدانند که مذاکره بعدی وجود نخواهد داشت.

صدری افزود: نقطه اصلی انقلاب ما سپاه است، در دوران 8 سال دفاع مقدس و امروز در عراق و یمن و در کنار دریای مدیترانه اقتدار سپاه برای همگان مشخص شده است و غرب بداند که با تحریم های جدید مانند کاتسا نمی تواند در این زمینه ما را متزلزل کند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز نیز دانش آموزان با خوب درس خواندن خود نمی گذارند احدی از دشمنان به خاک این کشور تجاوز کند.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.