ID : 19413768
پس از کسب رتبه برترجشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر اتفاق افتاد

تبریک فرماندار ابرکوه به کارگردان «هفت سین مقدس»


فرماندار ابرکوه کسب عنوان دومی بخش کارگردانی در جشنواره ملی سرزمین نور را به کارگردان توانمند این شهر تبریک گفت.

یزدرسا؛ سید نبی رسولی فرماندار شهرستان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه، کسب مقام دوم کارگردانی برای مستند «هفت سین مقدس»، در سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور را، تبریک گفت.


پیام تبریک فرماندار ابرکوه به شرح ذیل است:

گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست، نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره های گرامی را بگیرد. (امام خامنه ای(حفظ الله))


یکی از بهترین اعمال برای قدردانی از ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و به ویژه برای نسل جوان می باشد.


برای ما جای بسی مباهات است که جوانان و هنرمندان این دیار گام های بلندی در مسیر تدوام بخشی آرمان های شهدا برداشته و در صحنه های ملی افتخارات بزرگی را برای شهرستان کسب می کنند.


اینجانب کسب عنوان دومی بخش کارگردانی سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور توسط آقای اصغر عباسی را به ایشان و مردم دارالسعاده تبریک گفته و امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت های چشمگیر وی و جامعه هنرمند شهرستان باشیم.


سید نبی رسولی 

فرماندار شهرستان ابرکوه

26 اسفند ماه 94


گفتنی است مستند «هفت سین مقدس» به کارگردانی، نویسندگی، تصویربردای و تدوین اصغر عباسی، پیش از اینکه که در سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به رتبه دومی بخش کارگردانی برسد، به بخش نهایی جشنواره سکانس بیداری راه یافته بود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.