ID : 28984927

تبلیغات انتخابات شورای شهر یا میدان نمایش چهره ها؟!


این روزها، روزهای تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا است یا روزهای نمایش چهره ها؟!

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، این روزها با نگاه کردن به دور و اطراف شهرهای ایران با بنرهایی مواجه می شویم که بسی جای تعجب دارد و احتمالاً ذهن همه همشهریان را به خود مشغول کرده است که چرا؟

این روزها تصاویر برخی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهرها و روستاها به ویژه بعضی بانوان بر روی بنرهای بزرگ بر معابر و میادین، که با بزک و استفاده از هنر روتوش به دنبال جمع کردن آرا جهت رسیدن به جایگاه خاص در سطح شهر هستند، بیداد می کند.

دیدن عکس های جورواجور از نامزدهای انتخاباتی شورای شهر، با ژست های مختلف و عرض اندام های هنری، ذهن افراد را به خود مشغول می کند که آیا اینها واقعا برای خدمت به مردم آمده اند یا برای ابراز وجود خود؟

براستی هدف این نامزدها برای حضور در انتخابات چیست؟ شهرت یا خدمت؟ آیا مردم باید به چهره رأی بدهند یا به فکر و عمل؟؟ به تخصص رأی می‌دهند یا چهره روتوش شده؟

حال سوال از  این کاندیداها این است که آیا نمی دانند مردم شعور دارند و باطن را برا ظاهر ترجیح می دهند، نمی دانند بجای رنگ و لعاب دنبال ایده و خلاقیت هستند؟

عاقبت شورای «اسلامی» شهرها با نامزدی که به اصول واضح شرعی، پایبند نیست چه می شود؟

البته تعدادی از نامزدهای زن خصوصاً در شهرستان ابرکوه، از این امر مستثنا بودند و سیره اسلامی را برگزیدند که جای تقدیر دارد و باید به آنان و خانواده هایشان تبریک گفت.

شهربانو کارگر

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.