ID : 20103804

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور آغاز شد


تبلیغات مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه و شهرستان مهریز آغاز شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز،  در اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین نامه اجرایی آن تبلیغات انتخاباتی  در این مرحله از دیروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا  24 ساعت قبل از روز رای گیری ( دهم اردیبهشت ماه ) ادامه دارد.

دو نامزد راه یافته به این مرحله  (محمد رضا بابایی) و (محمد رضا صباغیان بافقی) می توانند بر اساس مقررات نسبت به انجام تبلیغات و معرفی برنامه ها و دیدگاه های خود در زمینه های مختلف اقدام نند.

در دهمین دوره انتخابات مجلس بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که در سه مرحله برسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرای، هیات های نظارت و شورای نگهبان، 6 هزار و 230 تائید صلاحیت شدند.

در حوزه  انتخابیه مهریز شامل شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه که  بزرگترین حوزه انتخابیه در سطح کشور محسوب می شود بعد از برگزاری مرحله اول انتخابات در هفتم اسفندماه 94 دو نامزد ( بابایی و صباغیان بافق ) به مرحله دوم راه یافتند.

استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در انتخابات دهمین دوره مجلس مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد که بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان  برای هر کرسی حدود 25 نفر نامزد شده  بودند.

انتهای پیام/س*
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.