ID : 874771

تجلیل از مادران و همسران شهید روستای مبارکه بافق


مراسم تجلیل از مادران و همسران ۹ شهید دفاع مقدس روستای مبارکه با حضور معاون فرماندار ، خانواده معظم شهدا ، مسئولین بنیاد شهید ، بسیج و اعضای شورای اسلامی روستای مبارکه در جوار مرقد پاک شهدای این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، به همت دارالقرآن سید الشهدا مبارکه و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق مراسم تجلیل از مادران و همسران ۹ شهید دفاع مقدس روستای مبارکه با حضور معاون فرماندار ، خانواده معظم شهدا ، مسئولین بنیاد شهید ، بسیج و اعضای شورای اسلامی روستای مبارکه در جوار مرقد پاک شهدای این روستا برگزار شد.

"علی اصغر رنجبر" با عرض تسلیت سالروز وفات ام البنین و تاکید بر جایگاه رفیع شهدا و خانواده آنها در جامعه گفت: شهدای اسلام با اهدای خون خود به خوبی توانستند از کیان و هستی ایران اسلامی دفاع کنند و امنیت و آرامش فعلی مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی آنها می باشد.

معاون فرماندار بافق افزود: خانواده های معظم شهدا از عزیزترین و گرامی ترین خانواده ها ، الگو و اسوه گذشت و استقامت در نزد مردم شریف ایران هستند و فداکاری آنها برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند.

وی با اشاره به تجلیل از مقام معنوی و ایثارگری شهدا و خانواده آنها گفت: کسانی که در راه خدا شهید شده‌ اند پاداش آنان نیز نزد خداوند خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهدا همیشه در تاریخ زنده‌اند و دستگیری و رسیدگی به خانواده شهدا وظیفه دینی و ملی ماست و باید با توجه به مشکلات موجود در جامعه در مقابل فرزندان شهدا و خانواده‌های معظم آنها متعهدانه عمل کنیم.

" محمد رضا دهقانزاده" افزود: مادران و همسران شهدا در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آنان یاد خواهد کرد. آنان به مانند ام البنین مادر حضرت ابوالفضل (ع) با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند .

شایان ذکر است در سالروز وفات ام‌البنین که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته است، نو آموزان دارالقرآن سید الشهدا مبارکه با همکاری بنیاد شهید بافق با اجرای برنامه های فرهنگی و اهدا لوح از ایثار، فداکاری، صبر و پایداری مادران و همسران شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند و عملکرد این بانوان فداکار را پشتوانه‌ای برای امروز و آینده خود قرار دادند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.