ID : 21135020

تحریف سخنان آیت الله مدرسی توسط «تابناک یزد»


متاسفانه تابناک یزد که سابقه خبر سازی از سوی صدا و سیما و دروغ شاخدار سوختن سرو ابرکوه را در سابقه خود داشته است به علت همکاری با دولتی ها و البته منفعت طلبی گردانندگان تابناک در حاشیه امن قرار دارد.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر فرهنگ؛ ماجرا از آن جا آغاز شد که هیات ورزش های همگانی استان یزد در یک عمل خلاف عرف در روز اول ماه رمضان اقدام به برگزاری همایش دوچرخه سواری آن هم به صورت مختلط کرد!(اینجا را ببینید)
از آنجا که علما و مراجع به صراحت از دوچرخه سواری بانوان نهی کرده اند، این عمل با مخالفت روحانیون یزدی علی الخصوص آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد شد. وی در مصاحبه ای با تقدیر از اصل موضوع نسبت به آلوده شدن چنین اقداماتی با گناه انتقاد کردند.
اما سایت تابناک یزد با تحریف سخنان آیت الله مدرسی سعی کرد وی را مخالف با عمل دوچرخه سواری نشان دهد! تابناک یزد به این هدف با حذف این بخش از مصاحبه آیت الله مدرسی رسیده است:
عضو شورای فرهنگی استان با اشاره به جریان دوچرخه سواری در جریان روز پاک که در روزهای سه شنبه توسط برخی ادارات اجرا می‌شود ضمن استقبال از اصل این اقدام گفت: استفاده از دوچرخه در رفت و آمد ها، بهره بردن از هوای پاک و سالم، دوری از عوامل آلاینده محیط زیست و پاک و سالم نگه داشتن شهر و شهروندان اقدامی مناسب و لازم برای هر جامعه است و ما از آن استقبال می کنیم ولی این اقدامات همگی باید در چارچوب دین و عرف جامعه اسلامی باشد.
نکته جالب اینجاست که اوج حقد و غضب گردانندگان تابناک باعث شده تا برای حمله به آیت الله مدرسی وی را امام جمعه«روستای محمد آباد» معرفی کنند.
متاسفانه تابناک یزد که سابقه خبر سازی از سوی صدا و سیما و دروغ شاخدار سوختن سرو ابرکوه را در سابقه خود داشته است به علت همکاری با دولتی ها و البته منفعت طلبی گردانندگان تابناک در حاشیه امن قرار دارد. تا جایی که می تواند سایت خود را وقف هجمه به روحانیت کرده و در این راه اصول حرفه ای را زیر پا بگذارد.

 


انتشار دو مطلب تخریبی علیه آیت الله مدرسی به صورت متوالی در تابناک!

!




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.