ID : 16428888
عضو کمیسیون امنیت وسیاست خارجی مجلس:

تذکر لازم به همه دستگاه ها برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده داده می شود/کمیسیون امنیت به صورت جدی بر سفر رئیس پارلمان اروپا به ایران نظارت می کند


عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر رئیس پارلمان اروپا به کشورمان به صورت جدی در کمیسیون امنیت پیگیری خواهد شد و تذکرات لازم به همه‌ی دستگاه‌های امنیتی مرتبط با این موضوع داده خواهد شد تا از هرگونه سو استفاده در این زمینه جلوگیری کنیم.

به گزارش یزدرسا ، محمدرضا محسنی ثانی عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه با راه دانا؛ با اشاره به سفر "مارتین شولتز" رئیس پارلمان اروپا به کشورمان گفت: آمریکا و غرب در تلاش هستند تا از طرق مختلف وارد کشور ما شوند و با مسئولان ما ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمنان در ایران به مسئولان داخلی هشدار داده‌‌اند خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت وظیفه خود می‌داند که بر این سفرها را نظارت و کنترل داشته باشد تا کسی نتواند از سفر به کشور ما سو استفاده‌ کند.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی گفت: سفر رئیس پارلمان اروپا به کشورمان به صورت جدی در کمیسیون امنیت پیگیری خواهد شد و تذکرات لازم به همه‌ی دستگاه‌های امنیتی مرتبط با این موضوع داده خواهد شد تا از هرگونه سو استفاده در این زمینه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.