ID : 1067849
رئیس بسیج اساتید استان یزد در بهاباد:

ترویج فرهنگ بسیجی و جهاد علمی و اقتصادی در دانشگاه وظیفه بسیج اساتید است


رئیس بسیج اساتید استان یزد در افتتاح دفتر بسیج اساتید بهاباد گفت: یکی از وظایف بسیج اساتید ترویج فرهنگ بسیجی می باشد تا جهاد علمی و اقتصادی در دانشگاه ها فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار یزد رسا ازبهاباد، در مراسمی با حضور دکتر " علیرضا یار احمدی" رئیس بسیج اساتید استان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  و جمع کثیری از اساتید دانشگاهی شهرستان و جمعی از مسئولین دفتر بسیج اساتید این شهرستان در محل واحد دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد افتتاح شد .

در این مراسم محمد رضا خادمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  اظهار داشت: بسیج نور افق ایمان است که تلالو آن ملک دین و دنیا را منور و به تاریکی های زندگی پایان می دهد. 

وی گفت: هدف از افتتاح این دفتر سازماندهی اساتید بسیجی جهت پیشبرد اهداف بسیج و انقلاب در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی می باشد.

در ادامه این مراسم دکترعلیرضا یار احمدی رئیس بسیج اساتید استان در سخنانی  به وظیفه اصلی بسیج اساتید اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف بسیج اساتید ترویج فرهنگ بسیجی می باشد و زمانی که این فرهنگ در دانشگاه ها تبیین شود جهاد علمی و جهاد اقتصادی در دانشگاه ها فراگیر خواهد شد.

 

در پایان برادر بسیجی علی اصغر قربانی به عنوان مسئول بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد معرفی شد.

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.