ID : 3419146
دروغ دیگری از حامیان«دولت راستگویان» که رسوایی در پی داشت

تصویر مجوز قانونی کنسرت «حامد زمانی» در اختتامیه «مسابقه کیک زرد»


در پی شیطنت برخی سایت های اغواگر و دروغ پرداز و غوغاسالار اصلاح طلب استان در خبری مبنی بر عدم صدور مجوز اجرای کنسرت «حامد زمانی» در اختتامیه «مسابقه کیک زرد» از اداره ارشاد شهرستان یزد،مجوز این برنامه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در اختیار سایت یزد رسا جهت تنویر افکار عمومی و کذب بودن ادعای افراطیون اصلاح طلب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار یزد رسا، در پی شیطنت های زنجیره ای د دروغ پردازی های مکرر برخی سایت های فتنه گر و اغواگر و غوغاسالاراصلاح طلب استان مبنی برعدم صدور مجوز اجرای کنسرت خواننده محبوب و انقلابی، «حامد زمانی» در اختتامیه «مسابقه کیک زرد» ازاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد ، مجوز این برنامه توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد ، جهت تنویر افکار عمومی در اختیار سایت یزد رسا  قرار گرفته است.

گفتنی است پیش تر نیز این سایت های مدعی حمایت از « دولت راستگویان» در خبری کذب ، اقدام به تغییر گسترده در بیانات نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد کرده بودند که دفتز آیت الله ناصری طی نامه ای ، رسماً این خبر را تکذیب کرد.

ظاهراً عدم برخورد قضایی و قانونی با این سایت ها که ازحمایت های مادی و معنوی در بین مسئولان ارشد دولتی استان نیز برخوردارند، دروغ پردازی و اختلاف افکنی به روش جاری این سایتهای زنجیره ای که از آبشخوری یکسان مدیریت شده و دائماً در حال تشنج آفرینی بوده، متشنج کردن فضای آرام استان برای این سایتهای اغواگر و هتاک به رویه تبدیل شده است .

 




summary-address :
Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


میهمان
خيلي زيبا بود جمله ي آخر

با حفظ شئونات اسلامي ... بلامانع است

دولت به سپاه در زمينه شئونات اسلامي يادوري ميكنه emoticon)
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۲۱:۵۱.
میهمان
آقاي استاندار كه خواهان فضاي آرام در شهر هستند با اين سايتها برخورد كنند اگه واقعا ميخواهند اعتدال و عدالت را رعايت كنند
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۰۹:۱۴.