ID : 29140707
خطیب جمعه تفت:

تعرض به شیعیان بحرین اولین نتیجه نشست آمریکایی-صعودی بود


امام جمعه موقت تفت گفت: حمله و تعرض به شیعیان بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم اولین خروجی نشست اخیر وهابی ها و آمریکا بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با محکومیت شدید تعرض حکومت بحرین به آیت الله عیسی قاسم و شهادت تعدادی از شیعیان بحرین، گفت: آل سعود مسبب همه جنایات منطقه است همانگونه که اولین خروجی نشست اخیر وهابی ها و آمریکا، حمله و تعرض به شیعیان بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم بود.

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم افزود: امروز عربستان ننگ جهان اسلام است و همه مشکلات جهان اسلام از این تفکر خطرناک وهابی نشئت می گیرد.

خطیب جمعه تفت، خرداد را ماهی پر فراز و نشیب برای انقلاب اسلامی دانست و به مناسبت های خرداد ماه در طول تاریخ انقلاب اشاره و گفت: ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد نقاط عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و مبدا بسیاری از تحولات بوده است.

وی با تاکید بر بزرگداشت این مناسبت ها، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف ملت ایران بار دیگر در 15 خرداد ماه با حضور خود در حرم امام خمینی(ره) بار دیگر با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.

ماه مبارک رمضان و سالروز حماسه فتح خرمشهر از دیگر محورهای خطبه های نماز جمعه تفت بود.

انتهای پیام/م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.