ID : 29378869
امام جمعه سابق سخوید در مراسم «شهید؛ آبروی محله»:

تعمیق فرهنگ شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه است


امام جمعه سابق سخوید در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سید مهدی امام» گفت: مهمترین راه حل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه تعمیق فرهنگ شهادت است.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سید مهدی امام» در قالب برنامه «شهید؛ آبروی محله» در منزل شهید با حضور اهالی محل و جمعی از مسئولان در در روستای باغبید تفت برگزار شد.

امام جمعه سابق سخوید در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز آنچه بیش از همه چیز مورد تعالی و رشد جامعه می شود، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام سید «احمد میرحسینی» ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس کشور ما رشد عقیدتی و فرهنگی بی نظیری داشت چراکه فرهنک ایثار و شهادت در بطن جامعه جاری و ساری بود.

این واعظ، مهمترین راه حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه را تعمیق فرهنگ شهادت بیان و تصریح کرد: همین یادواره های شهدا یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین شیوه های تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار است.

وی در ادامه به بیان ویژگی ها و اخلاقیات شهید «سید مهدی امام» پرداخت و خاطرنشان کرد: پدر مرحوم این شهید بزرگوار مصداق کامل «کلمه طیبه» قرآن کریم است چراکه در طول زندگی تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد همانگونه که امروز مردم منطقه از او به نیکی یاد می کنند.

انتهای پیام/م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.