ID : 1311167
با حضور امام جمعه اشکذر برگزار شد

تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی اشکذر +تصاویر


مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر برگزار و عباس بشارتی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی اشکذر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اشکذر، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر صبح امروز با حضور امام جمعه اشکذر و رئیس کل جهاد کشاورزی استان یزد، معاون فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری اشکذر برگزار شد.

در این مراسم که بدون حضور فرماندار اشکذر برگزار شد، از زحمات و تلاش‎های محمد حسن قیصری تقدیر و عباس بشارتی به عنوان رئیس اداره جدید جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر منصوب شد.

فلاح معاون فرمانداری اشکذر در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قیصری مسئول سابق جهاد کشاورزی اشکذر، برای وی توفیق خدمت و پیشرفت را آرزو کرد و گفت: در ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد ادارات شهرستان، جهاد کشاورزی اشکذر از عملکرد مطلوبی برخوردار بود.

در ادامه قیصری رئیس سابق جهاد کشاورزی اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی، با اشاره به سابقه 12 ساله خدمتش در شهرستان اشکذر گفت: تقریبا دوازده سال است که افتخار خدمت در این شهرستان را پیدا کرده و خود را اشکذری می دانم.

از سوابق بشارتی می توان به مدیریت صنایع کشاورزی اداره جهاد کشاورزی استان یزد و مدیریت امور اراضی این اداره اشاره کرد.

 
summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.